مسی مصدوم شد/ رویای آرژانتینی بر باد رفت؟

۱۵م آذر ،

45-144.jpg

مصدومیت لیونل مسی در آخرین دقایق دیدار برابر بنفیکا بدترین خبر برای هواداران این بازیکن افسانه ای است؛ بازیکنی که تنها یک گل تا شکستن رکورد گرد مولر در یک فصل فاصله دارد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، تیتو ویلانووا چهارشنبه شب ترجیح داد برای دیدار تشریفاتی برابر بنفیکا از بازیکنان ذخیره اش استفاده کند، با این حال او با میدان دادن به لیونل مسی تلاش کرد فرصت لازم برای رکوردشکنی گلزنی در طول یک فصل را به ستاره بی بدیل فوتبال جهان بدهد.

البته همه چیز برای مسی تا آخر به خوبی پیش نرفت و او نتوانست در فاصله ۲۵ روز تا پایان سال ۲۰۱۲ رکورد ۸۵ گل زده مولر را در یک فصل بشکند. مصدومیت بدترین اتفاق ممکن برای مسی در این بازی بود.

او در دقیقه ۸۷ دیدار برابر بنفیکا و در شرایطی که ویلانووا هر سه تعویضش را انجام داده بود از قسمت زانوی پا دچار آسیب دیدگی شد و نتوانست به بازی ادامه بدهد. پزشکان تیم بارسلونا بلافاصله وارد زمین شدند و این ستاره آرژانتینی را بدون کوچکترین حرکت اضافی از زمین خارج کردند. هنوز از میزان مصدومیت این بازیکن خبری منتشر نشده و معلوم نیست که آیا او می تواند در روزهای آخر سال میلادی رکورد بازیکن افسانه ای فوتبال آلمان را بشکند یا خیر.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.