مسی: ممکن بود رئال پیروز میدان شود

به گزارش ممتازنیوز به نقل از سایت گل – بعد ازاتمام دیدار یکشنبه شب ال کلاسیکو که با تساوی ۲-۲ هر دو تیم به اتمام رسید، هر یک از دو تیم رئال و بارسا با کسب یک امتیاز به خانه رفتند و فاصله میان دو تیم در جدول رقابت ها همان ۸ امتیاز قبل باقی ماند.

نه رئالی ها توانستند فاصله را به ۵ امتیاز کاهش دهند و نه بارسایی ها موفق شدند تا این فاصله را به ۱۱ امتیاز افزایش دهند.

درپایان این مسابقه، لیونل مسی، ستاره آرژانتینی بارسا و زننده هر دو گل این تیم در بازی ال کلاسیکو به خبرنگاران گفت:« ما با فاصله ۸ امتیاز برتری کار را دنبال می کنیم ولی هنوز زمان زیادی تا پایان فصل باقی است. ما دوست داشتیم تا در این بازی به پیروزی می رسیدیم ولی بازی کردن مقابل رئال مادرید آسان نیست. ممکن بود که این فاصله به ۵ امتیاز کاهش یابد ولی همان ۸ امتیاز ماند. ممکن بود رئالی ها به پیروزی برسند و ما هم ممکن بود برنده بازی باشیم.»

این ستاره آرژانتینی تمایل چندانی نداشت تا درمورد توپ طلای امسال حرف بزند و گفت:« من به صورت فردی صحبت نمی کنم. در بازی یکشنبه شب برابری رئال و بارسلونا را شاهد بودیم. بازی زیبایی بود.»

و البته از مصدومیت بازیکنان گلایه داشت:« ما مصدومان مهمی داریم. ولی بازیکنانی که برای تیم بازی کردند، عملکردی تماشایی داشتند. این یک بدشانسی بزرگ است.»

طبقه بندی: ورزش   |   تعداد بازدید: ۶۹ نفر   |   تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۷ مهر
آخرین اخبار و جدیدترین مطالب در مورد , رئال, مسی


مجله اینترنتی عکس ، دانلود اهنگ ، اس ام اس ، اخبار روز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.