مشارکت گسترده در انتخابات ضامن مشروعیت نظام است

۱۲خردادماه،

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: حضور گسترده مردم در انتخابات سبب افزایش اقتدار ملی، حاکمیت ملی، تضمین تداوم مشروعیت نظام و تهدیدزدایی از ملت ایران می‌شود.

به گزارش حوزه دفاعی – امنیتی باشگاه خبرنگاران، حجت‌الاسلام والمسلمین “علی سعیدی” نماینده ولی‌فقیه در سپاه در همایش نقش پرچم‌داران بصیر در خلق حماسه سیاسی در اراک با بیان اینکه تحریم‌های امروز ایران از نوع تحریم‌های استثنایی هوشمندانه و غیر فیزیکی است افزود: دشمنان جمهوری اسلامی ایران با تدوین سناریوی سیاسی نیز به دنبال ایجاد یک چالش در عرصه انتخابات کشور است.

وی افزود: انتخابات پیش رو به عنوان مظهر و تجلی حماسه سیاسی بسیار با اهمیت است و حضور گسترده و پرشور در انتخابات و انتخاب اصلح، ۲ اصل اساسی جهت حفظ فضای ثبات و آرامش سیاسی است.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه، حضور گسترده در انتخابات را سبب عقب‌نشینی دشمن عنوان کرد و ادامه داد: در برابر ۲ سناریوی اقتصادی و سیاسی دشمنان خلق حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی می‌تواند به صورت پادزهر عمل کند.

‌سعیدی بر حضور پرشکوه و حماسی مردم در انتخابات تاکید کرد و خاطرنشان ساخت: حضور گسترده مردم در انتخابات سبب افزایش اقتدار ملی، حاکمیت ملی، تضمین تداوم مشروعیت نظام و تهدیدزدایی از ملت ایران می‌شود.

وی در تشریح معیارهای انتخاب فرد اصلح با بیان اینکه دوران تجربه، آزمون و خطا جهت ملت ایران به پایان رسیده است افزود: مردم در انتخاب فرد اصلح به معیارهایی چون همراهی با رهبری، توانمندی، ارزشی بودن و کارآمدی توجه کنند.

سعیدی گسترش نفوذ مرزهای اندیشه انقلاب را از دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران عنوان کرد و شکل‌گیری بیداری اسلامی و مقاومت غزه را از آثار و نتایج گسترش مرزهای انقلاب تا سواحل مدیترانه بیان کرد.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه گفت: انقلاب اسلامی به رهبری ولایت فقیه و پشتیبانی و در صحنه بودن امت اسلامی با عزت و اقتدار در سطح جهان می‌درخشد و امروزه توانسته به دستاوردهای خوبی دست یابد.

وی خاطر نشان ساخت: امروز انقلاب اسلامی ایران پرچم اسلام ناب محمدی را با تکیه بر گفتمان نبوی و علوی در برابر گفتمان سلفی خشن و اسلام سکولاریزه شده ترکیه بر دست گرفته و پرچمداری بیداری اسلامی و دفاع از مستضعفین در برابر آمریکا و کشورهای مرتجع عرب را بر عهده دارد.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه با اشاره به نبردهای حزب‌الله و فلسطین با رژیم غاصب صهیونیستی گفت: نبرد ۳۳ روزه حزب‌الله، نبرد حماس در غزه، حضور حزب‌الله لبنان و نقش مقاومت در سوریه همه در برابر جبهه کفر و نظام سلطه است.

وی خاطرنشان ساخت: جمهوری اسلامی در تقابل با این دیدگاه‌ها محکم مانند کوه ایستاده است و ما حق نداریم یک وجب به عقب برگردیم، چون تفکر و راهبرد ولایت فقیه این است.

سعیدی در پایان صبر، استقامت و ایستادگی را عامل پیروزی انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: الگوی مقاومت و جهاد مدلگیری دفاعی سوریه از ملت ما است و این الگوگیری‌ها از مقاومت ایران سبب شده که ما امروز شاهد یک خاورمیانه اسلامی در برابر یک اروپای مشتت هستیم.

انتهای پیام/ش


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.