مشاغل سخت دنیا + عکس

امروزه  شغل های بسیار متفاوتی در دنیا وجود دارد که هر کدام از آنها بخشی از نیازهای جامعه را رفع کرده و به افراد کمک می کند تا درآمد کسب کنند.

به گزارش سه نسل به نقل از ممتازنیوز، ما بعضی از این شغل ها بسیار عجیب و به نوعی باور نکردنی هستند. در این مطلب شما را با بعضی از این مشاغل آشنا می کنیم.

تمیز کننده آکواریوم کوسه

امروزه تعداد زیادی از آکوریوم های سایز بزرگ و پارکهای دریایی در دنیا وجود دارند که انواع خاصی از جانوران آبزی بزرگ را در خود نگاه می دارند. این آکواریوم ها پس از مدتی نیاز به نظافت و همچنین بازدید نیاز دارند. این عمل باید در زمانی انجام بگیرد که انواع آبزیان خطرناک مثل کوسه یا نهنگ قاتل در این آکواریوم شنا می کنند.

نظافت چی جاده ها

در بسیاری از کشورها موارد متعددی از برخورد پرنده ها با خودروهای عبوری گزارش می شود. در این کشورها افرادی مامور هستند تا با حرکت در جاده ها به جمع آوری لاشه این پرندگان و تمیز کردن جاده بپردازند.

زامبی کرایه ای

در شهر لندن و چندین شهر اروپایی و آمریکای شمالی شرکتهای هنری هستند که افرادی را برای ایفا کردن نقش ” زامبی های آدم خوار” استخدام می کنند. این افراد باید خود را به شکل مرده متحرک درآورده و اینگونه نشان دهند که قصد کشتن و خوردن شخص دیگری را دارد.

پرورش کرم خاکی

امروزه پرورش و تولید کرم برای مصارف علمیف پژوهشی و باروری خاک بسیار نیاز است. شما می توانید با داشتن مقداری خاک مربوط که در مکانی تاریک نگاه داری می شود مقدار زیادی کرم تولید کند. البته باید گفت که به احتمال زیاد این کار مورد پسند خیلی از افراد نخواهد بود.

تخم مرغ شکنها

یکی دیگر از شغلهای عجیب در دنیای امروز تخم مرغ شکنی است. در این شغل شخص مورد نظر وظیفه دارد تا با شکستن تعداد زیادی تخم مرغ در کارخانه های محصولات غذایی زرده و سفیده آنها را از هم جدا کند و در ضمن بر کیفیت تخم مرغ ها نظارت کرده و تخم مرغ های خراب را از دور خارج کند.

چیدن اجساد در مزارع

در آمریکا مزارع خاصی وجود دارد که در آن تعدادی جنازه انسان را به اشکال مختلف دفن می کنند. هدف از این کار آموزش دادن دانشجویان مربوط به پزشکی قانونی است که با حالات مرگ مختلف آشنا شده و بتوانند در صورت برخورد با چنین مواردی دلیل مرگ و یا مدت زمان گذشته از مرگ را تشخیص دهند. افرادی در این مزارع وجود دارند که بایستی به صورت مرتب شکل قرار گرفتن جنازه ها را تغییر دهند. کاری که بسیاری علاقه ای به آن ندارند.


جدیدترین مطالب تفریح و سرگرمی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.