مشاوران املاک خانم حقّ نشان دادن “واحد مسکونی” به مرد را ندارند

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

رئیس اتحادیه کشوری مشاوران املاک گفت: بانوانی که در آژانس املاک فعالیت می‌کنند حق نشان دادن واحد مسکونی را به مشتری مرد ندارند

خسروی

خبراقتصادی:مصطفی قلی خسروی با بیان اینکه بانوان حق نشان دادن واحد مسکونی در آژانس‌های املاک را ندارند، افزود: طی بخشنامه که از سوی اتحادیه مشاوران املاک کشوری صادر شده بانوان حق مشاوره و نشان‌ دادن واحد مسکونی به مرد را ندارند.

وی در ادامه افزود: بسیاری از پروانه‌های صادر‌شده برای مشاوران املاک مربوط به بانوان است و این بانوان باید حتما یک مباشر مرد برای راهنمایی آقایان در مشاور املاک خود داشته باشد.

خسروی در ادامه اظهار داشت: درصورتی که متقاضی برای واحد مسکونی خانم باشد بانوان این آژانس املاک می‌توانند واحد مسکونی را نشان دهند.

رئیس اتحادیه مشاوران املاک کشوری با اشاره به اینکه آزادشدن خرید و فروش مسکن مهر در افزایش قیمت تأثیری ندارد، افزود: مالکیت محترم است و متقاضیان می‌توانند واحد مسکونی مهر خود را واگذار کنند.

خسروی در ادامه توضیح داد: پیش از اعلام رسمی وزیر راه و شهرسازی مبنی برآزادسازی خرید و فروش مسکن مهر بسیاری از متقاضیان به صورت قولنامه‌ای اقدام به فروش و یا خرید واحد خود می‌کردند.

وی خاطرنشان کرد: با آزادسازی خرید و فروش مسکن در قیمت‌ها تغییری نخواهد کرد.


khabareghtesadi.com
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.