مشاوران جوان جابجا می‌شوند

قطار مشاوران جوان در دستگاه‌ها و سازمان‌های دولتی که از آغاز دولت نهم به راه افتاد، کماکان ادامه دارد و با وجود اینکه در سال پایانی دولت قرار داریم همچنان در پیچ و خم انتصابات است.

با وجود اینکه در سال پایانی دولت دهم قرار داریم اما هنوز هم انتصابات در حوزه مشاوران جوان دستگاه‌ها و سازمان‌های دولتی ادامه دارد که از آخرین این انتصابات می توان به انتصاب مشاور جوان و رئیس گروه مشاوران جوان سازمان بهزیستی کشور اشاره کرد که این انتصاب روز گذشته طی حکمی از سوی رئیس سازمان بهزیستی صورت گرفته است.

بر این اساس همایون هاشمی رئیس سازمان بهزیستی کشور طی حکمی «رضا بامداد اصل» مشاور جوان پیشین رئیس سازمان حج و زیارت را به عنوان مشاور جوان و رئیس گروه مشاوران جوان بهزیستی کشور منصوب کرد.

جابجایی‌های مشاوران جوان به جابجا شدن از حوزه مشاوران جوان حج وزیارت به حوزه مشاوران جوان بهزیستی ختم نمی‌شود بلکه در بقیه سازمان‌ها نیز قابل رصد است.

ایلدرآبادی که در زمان ریاست فقیه بر سازمان بهزیستی کل کشور مشاور جوان رئیس این سازمان بود با انتصاب فقیه به عنوان رئیس هلال احمر جمهوری اسلامی ایران، از بهزیستی به هلال احمر رفت و مشاور جوان رئیس قبلی خود اما این بار در هلال احمر شد.

همچنین خجسته‌پور که معاون منابع انسانی مشاوران جوان ریاست جمهوری از این حوزه ستادی به صف مشاوران جوان رفت و مشاور جوان وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی شد.

مشاوران جوان ایده‌ای بود که مهرداد بذرپاش نماینده فعلی مجلس شورای اسلامی به عنوان اولین مسئولیت‌ها پس از دوران دانشجویی خود برای دولت محمود احمدی‌نژاد راهبری کرد.

/۲۹۲۱۲

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.