مشاوره حرف اول را در آموزش و پرورش می‌زند

جام جم آنلاین: وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه تعلیم و تربیت تعطیل بردار نیست بیان کرد: نظام مشاوره امروز حرف اول را در آموزش و پرورش می‌زند و باید به جای اضافه کردن معلمان فیزیک و شیمی تعداد مشاوران را در مدارس افزایش دهیم.

به گزارش روز دوشنبه شنبه جام جم آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت ، حمیدرضا حاجی بابایی در مراسم هفته پیوند اولیاء و مربیان که امروز در خانه معلم منطقه سه برگزار شد با بیان این مطلب گفت: تعلیم و تربیت دانش‌آموز مانند مغازه‌ای نیست که با تعطیل شدنش این موضوع نیز تعطیل شود. همه انسان‌ها قبل از آنکه به دنیا بیایند و پس از مرگشان نیز نیازمند تعلیم و تربیت هستند.

وی افزود: اصل سند تحول بنیادین به دنبال تربیت دانش‌آموزانی است تا هم خود را بشناسند و هم خدا را.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه خانواده تنها پدر و مادر نیست تصریح کرد:‌ تربیت فرزند فقط به معنای اصرار بر کتاب خواندن و درس خواندن نیست بلکه با پیاده روی کردن پدر و مادر با فرزند و دور هم نشستن منجر به تربیت مناسب فرزند می‌شود.

وی خطاب به مربیان و اولیاء شرکت کننده در این مراسم گفت: آموزش و پرورش می خواهد قله‌های موفقیت علمی در دنیا را فتح کند ولی همه این موفقیت‌ها باید با تعلیم و تربیت دینی و اسلامی دانش‌آموز همراه باشد.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.