مشاوره رایگان و پاسخ گویی به پرسش های مربوط به سرطان ها با شماره ۸۹۹۹

۳۰م دیماه ،

مشاوره رایگان و پاسخ گویی به پرسش های مربوط به سرطان ها با شماره ۸۹۹۹

مشاوره رایگان و پاسخ گویی به پرسش های مربوط به سرطان ها با شماره 8999

شرکت “برکت تل”، ارائه دهنده ی خدمات الکترونیک سلامت، در هفته سرطان که از ۸ تا ۱۵ بهمن ماه هر سال برگزار می گردد،   برای سامانه تلفنی ۸۹۹۹ خود ، خط ویژه ی مشاوره ی رایگان سرطان را راه اندازی کرده است.

به گزارش راسخون به نقل از وب دا، دکتر سید محمد پور حسینی مدیر عامل  شرکت برکت تل، با اعلام این خبر افزود: شرکت” برکت تل” طی چند ماه اخیر سامانه تلفنی مشاوره  رایگان سلامت را راه اندازی کرده است که اشخاص می توانند از طریق تماس با شماره ی تلفن ۸۹۹۹ و اتصال به پزشکان این مرکز، دربارهٔ  بیماری های خود و اطرافیانشان مشاوره بگیرند.

وی افزود: از آن جایی که پزشکان و متخصصان معتقدند، شیوع سرطان سینه در بانوان به صورت چشمگیری افزایش یافته است، این شرکت خط تلفنی ویژه ی خود را در این هفته به مشاوره ی سرطان سینه در بانوان اختصاص داده است. بنابراین هم وطنان می توانند از طریق تماس با شماره تلفن ۸۹۹۹ از مشاوره ی رایگان پزشکی این مرکز استفاده کنند.

بنابراین گزارش، از دیگر اقدامات آتی این شرکت  در حوزه سلامت الکترونیک، تهیه  CD های آموزشی دربارهٔ ی پیشگیری، مراقبت و درمان سرطان است که هم وطنان محترم می توانند از طریق تماس با سامانه ی تلفنی ۸۹۹۹  و در خواست این CDهای آموزشی، این CD ها را با هزینه ای اندک درب منزل خود دریافت کنند.

گفتنی است شرکت برکت تل همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۰ شب پاسخ گوی سوالات مردمی در حوزه های تغذیه، روانشناسی، مامایی و پزشکی و نیز پرسش های مربوط به پزشک خانواده در شهر تهران می باشد.

/۱۱۱/


اخبار راسخون / بهداشت و درمان
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. یلدا:

    سامانتون خوبه ولی اگه تماس باهاش رایگان بود و رو قبض تلفن حساب نمیشد بهتر بود

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.