مشاور وزیر صنعت: توسعه پهنای باند اینترنت نیازمند پهنای باند شعور اجتماعی است

گرد آوری توسط گروه فن آوری اطلاعات پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز

 

مشاور وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: توسعه پهنای باند اینترنت نیازمند پهنای باند شعور اجتماعی است و باید به شهروندان طبق حقوق شهروندی ارائه شده از سوی رئیس‌جمهور ارزش بگذاریم.
 
 
گودرزی در مراسم افتتاح الکامپ نوزدهم اظهارداشت: توسعه پهنای باند اینترنت نیازمند توسعه پهنای باند شعور اجتماعی است و برای این امر باید به شهروندان مطابق آنچه که در حقوق شهروندی آقای روحانی رئیس جمهوری آمده ارزش بگذارید.
 
مشاور وزیر صنعت افزود: یکی از اهداف برنامه پنجم توسعه این است که سهم صنعت ICT در تولید ناخالص ملی به ۱۰ درصد برسد و اگر تولید ناخالص ملی را در پایان برنامه پنجم ۵۱۴ میلیارد دلار هدف‌گذاری کنیم سهم صنعت ICT باید ۱۰ میلیارد دلار تا ۲٫۵ سال آینده باشد.
 
وی گفت: وزارت صنعت بعنوان متولی توسعه تجارت الکترونیک و دولت الکترونیک و بخشی که باید بنگاه‌ها را برای الکترونیکی شدن آماده کند، آمادگی همکاری با وزارت ارتباطات در تحقق اهداف فن‌آوری اطلاعات برنامه پنجم را دارد.
 
گودرزی افزود: اکنون که دولت تدبیر و امید روزنه‌ای برای ارائه صداقت اجتماعی ایجاد کرده، بهتر است بجای دعوت به مناظره‌های غیر اخلاقی اجازه دهیم دولت امید بجای حاشیه پردازی به اقدامات عقلانی توجه کند.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.