مشایخی و معتمدی در جشنواره موسیقی فجر

۱۱ام بهمن ،

هنرمندان برجسته موسیقی ایران در بخش جنبی بیست و هشتمین جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر به روی صحنه می‌روند.

به گزارش هنرآنلاین به نقل از ستاد خبری بیست و هشتمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر، در بخش جنبی این دوره از جشنواره حضور چهره های بنام موسیقی ایران همچون علیرضا مشایخی، محمد معتمدی، سامان احتشامی، فرخزاد لایق، رشید وطن دوست و کیانوش صاحب نسق به چشم می خورد .

در جشنواره بیست و هشتم موسیقی فجر سامان احتشامی با گروه احتشامی ۲۵ بهمن ماه ساعت ۲۱ ، محمد معتمدی با گروه ادیب ۲۶ بهمن ماه ساعت ۲۱ ، فرخزاد لایق با گروه هفت گاه معلق ۲۹ بهمن ماه ساعت ۲۱ در تالار وحدت و رشید وطن دوست با گروه سهند ۲۸ بهمن ماه ساعت ۳۰/۱۸ در فرهنگسرای ارسباران به اجرا می پردازند.

در سالن رودکی نیز کیانوش صاحب نسق با گروه نوفه ۲۵ بهمن ماه ساعت ۲۱ و علیرضا مشایخی با ارکستر موسیقی نو ۳۰ بهمن ماه ساعت ۳۰/۱۸ به روی صحنه می روند.

در بخش جنبی بیست و هشتمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر علاوه براین گروهها، شاهد اجرای ارکستر فیلارمونیک آی سو به رهبری کریستین شولز و ارکستر سمفونیک تهران خواهیم بود همچنین گروههای محلی همچون لیان به سرپرستی محسن شریفیان ، رستاک به سرپرستی سیامک سپهری و حاوا به سرپرستی پروین بهمنی و گروههای پاپ نیز در این بخش به روی صحنه می روند.

بیست و هشتمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر ۲۵ بهمن ماه لغایت ۱ اسفندماه در تهران و ۴ استان ایران برگزار می گردد.

پایان پیام/۴۶


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.