مشایی با احمدی نژاد آمد+تکمیلی

۲۱اردیبهشت،

احمدی نژاد: ۱۴ هزار صلوات و سه روز روزه برای پیروزی مشایی نذر کرده ام/ حضورم در کنار مشایی تخلف نیست، مرخصی گرفته ام/ مشایی: مشکلی درخصوص رد صلاحیت نداریم/ احمدی نژاد را یک قدیس می دانم

رئیس جمهور در خصوص شائبه تبلیغاتی بودن حضور خود در کنار اسفندیار مشایی گفت: تخلف نمی کنم، مرخصی گرفته ام. 

احمدی نژاد در پاسخ به خبرنگار مهر پیش از آغاز نشست خبری در حالی که مشایی مدارک خود را برای تکمیل به محل نشست آورده بود و احمدی نژاد کنارش ایستاده بود در پاسخ به این سوال که شما اکنون در حال تخلف میباشید، گفت: تخلف نمی کنم مرخصی گرفته ام.

 اسفندیار رحیم مشایی که برای ثبت‌نام در انتخابات ریاست جمهوری در ستاد انتخابات کشور حضور یافته بود، گفت: برای پرشور شدن انتخابات در صحنه حضور پیدا کردم.

مشایی در پاسخ به پرسش یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه اگر از سوی شورای نگهبان رد صلاحیت شوید، چه کار خواهید کرد، گفت: همه ما باید از قانون تبعیت کنیم. تمام دستگاه‌ها باید تابع قانون باشند و من نیز تابع قانون هستم.

مشاور رییس‌جمهور همچنین دربارهٔ همزمان شدن ثبت‌نام وی با هاشمی‌رفسنجانی اظهار کرد: مقام معظم رهبری فرمودند تمام سلایق باید در انتخابات حضور داشته باشند و به نظر من این حضور در چارچوب تحقق بیانات مقام معظم رهبری است. 

مرخصی یک روزه احمدی نژاد دهن کجی بزرگ به قانون است

 ادعای یک روز مرخصی رئیس جمهور شوخی تلخی با افکار عمومی و دهن کجی بزرگی به قانون است که دخالت قوه مجریه را در انتخابات منع کرده است. شاید ایشان دچار فراموشی شده اند که در تقابل با حکم رهبری انقلاب قریب ۱۱ روز خانه نشینی کردند و بعد مدعی مرخصی شدند.

به گزارش خبرنگار مهر علیرضا زاکانی کاندیدای جبهه حماسه سازان انقلاب اسلامی گفت: از ثبت نام آقای جلیلی استقبال می کنم و حضور ایشان را پربرکت، امیدبخش و سبب تقویت جبهه نیروهای انقلاب می دانم و همانطور که قبلا نیز بارها اعلام کرده ام تفاوت گفتمانی مابین خود و ایشان نمی بینم و لذا تلاش می کنیم ائتلافی گفتمانی تشکیل شود تا توان نیروهای انقلاب در مقابل جریانات فتنه، انحراف و جریان آقای هاشمی تجمیع شود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا با ثبت نامهای تازه در صحنه خواهید ماند، اظهار داشت: با پایان ثبت نام ها و حضور اشخاص تازه، انگیزه ام برای تداوم حضور در صحنه و ادامه راه با تفکر انقلابی و بسیجی تقویت شده است.

زاکانی در خصوص حضور احمدی نژاد در وزارت کشور گفت: اینکه رئیس جمهور به عنوان بالاترین مسوول اجرایی در حمایت از کاندیدای مدنظر خود و به طمع تداوم قدرتش اینگونه بی پروا وارد صحنه شده و به جای کار اجرایی سنگین برای حل مشکلات اقتصادی کشور و پاسخگویی نسبت به عملکرد هشت ساله اش، شهر به شهر به تبلیغات انتخاباتی بپردازد و در مقام یک حامی انتخاباتی به وزارت کشور برود، بدعتی خطرناک و بی سابقه در نقض آشکار سوگند رئیس جمهور در پایبندی به قانون اساسی در تاریخ جمهوری اسلامی و غیرقابل توجیه است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اافه کرد:

نامزد جبهه حماسه سازان دربارهٔ دیدگاهش نسبت به آرایش صحنه گفت: سه جریان انحراف، فتنه و جریان آقای هاشمی در ۲۴ خرداد به سرنوشت مشترک و پایان کار خود خواهند رسید و مردم فاتحه آنها را در این روز خواهند خواند.

و در پایان اضافه کرد: کاندیداهای جریان فتنه و انحراف مطابق قانون صلاحیتی برای حضور در انتخابات نخواهند داشت، اما اگر آقای هاشمی فرصت آزمون دیگری بیابد، معتقدم در روز ۲۴ خرداد توسط مردم رد صلاحیتی تاریخی خواهد شد.


نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.