مشایی: در چارچوب قانون مشکلی با رد صلاحیتم ندارم

۲۱اردیبهشت،

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوی یازدهم گفت: ۶ماهی است گروهی از رد صلاحیت حرف می‌زنند، در چارچوب قانون هیچ مشکلی نخواهم داشت و مملکتی که در رأس آن ولی فقیه است هر مشکلی را حل خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار احزابممتازنیوز، مستقر در ستاد انتخابات وزارت کشور اسفندیار رحیم مشایی بعد از اتمام صحبت‌های احمدی‌نژاد و قبل از اینکه سالن را ترک کند، گفت: این روزها سوالاتی از من پرسیده می‌شود و ممکن است سوال همه شما هم باشد و من می‌خواهم به این سوال پاسخ بدهم.

وی گفت: همه از من می‎پرسند رد صلاحیت می‎شوید یا نه و در آن صورت چه کاری انجام می‌دهید؟ در پاسخ به همه عرض می‌کنم ما از یک نفر که در انتخابات حضور پیدا می‌کند و رأی خود را به صندوق می‌اندازند تا هر کسی که در جریان انتخابات برگزاری انتخابات فعالیت دارد تا مسئولان رده بالاتر چه در دولت و خارج از آن همه باید در چارچوب قانون عمل کنیم. بعضی بیش از حد این نگرانی را دارند و این نیز حاصل تبلیغاتی است و متأسفانه ۶ماهی است که گروهی از رد صلاحیت حرف می‌زنند و ظاهرا گمان براین است که آنان امیدی جز این ندارند.

رئیس دفتر رئیس جمهوری خاطرنشان کرد: به نظر من در چارچوب قانون هیچ مشکلی انشاء الله نخواهیم داشت و مملکتی که در رأس آن ولی فقیه است هر مشکلی را حل خواهد کرد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.