مشترکان ایرانسل حتما بخوانند

سیبنا: مدیرکل امور مشتریان ایرانسل گفت: اسامی برندگان مسابقات و قرعه کشی های ایرانسل، تنها از طریق وب سایت رسمی این شرکت به نشانی www.irancell.ir آگهی ها، اطلاعیه ها و اخبار مندرج در رسانه های کثیرالانتشار اعلام می شود. 

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد ایران به نقل از واحد مرکزی خبر مقدم افزود: هر روش دیگری برای اطلاع رسانی در این خصوص از جمله تماس های تلفنی با شماره ای غیر از ۰۹۳۵۱۰۰۰۰۰۰ از سوی ایرانسل نیست و از مشترکان می خواهیم که به این تماس ها اعتنا نکنند.

وی گفت: ایرانسل، هرگز برای تحویل هدایای خود به برندگان، از طریق واریز وجه نقد و یا ارسال رمز کارت شارژ، وجهی را مطالبه نمی کند و تحویل این هدایا هزینه جانبی برای برنده ندارد.

مقدم افزود: فرآیند ثبت نام سیم کارت های ایرانسل اعم از دائمی و اعتباری و پیام رسان نیز تنها به صورت حضوری صورت می گیرد و این شرکت هیچ گونه طرحی برای فروش و یا حتی تبلیغ و بازاریابی تلفنی ندارد.

مدیرکل امور مشتریان ایرانسل افزود: متقاضیان سیم کارت های ایرانسل باید به هنگام خرید، فرم ثبت نام را تکمیل کنند و پس از آن یک نسخه از فرم تکمیلی به عنوان سند سیم کارت در اختیار آنان قرار می گیرد.

مقدم گفت: مشترکان در صورتیکه با هرگونه ابهام و سئوالی در این خصوص مواجه شوند می توانند با کارشناسان مرکز تماس شبانه روزی ایرانسل به شماره ۷۰۰ برای تماس از خطوط ایرانسل و ۰۹۳۷۷۰۰۰۰۰۰ برای تماس از سایر خطوط تماس بگیرند.

مقدم افزود: مشترکان می توانند در صورت داشتن شکایت می توانند به مراجع قضایی مراجعه کنند و ایرانسل نیز برای تسریع و پیگیری این موضوع، همکاری لازم را با مشترکان و دستگاه قضایی خواهد کرد.


آخرین اخبار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.