مشترکان فوق توزیع برق تهران ممیزی می شوند

۳۰م دیماه ،

مدیر دفتر خدمات مشترکان فوق توزیع و مدیریت مصرف شرکت برق منطقه ای تهران از ممیزی مشترکان فوق توزیع این شرکت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، رضا فلاحتکار گفت: پروژه انجام ممیزی انرژی چهار مشترک فوق توزیع برق تهران شامل پارس خودرو، خطوط لوله و مخابرات، صنایع دفاع و سیمان دماوند در دستورکار این دفتر قرار گرفته و در حال انجام است.

وی افزود: تمام فرایندهای کاری و تجهیزات این مشترکان براساس دستورالعمل و استانداردهای موجود مورد ارزیابی و بررسی قرار می گیرد تا نقاط قوت و ضعف آنها شناسایی شوند.

وی با اشاره به اهمیت انرژی و ضرورت به کارگیری روش های بهینه در تولید و مصرف، اظهار داشت: آنالیز انرژی مصرفی، کیفیت برق و مدیریت مصرف با توجه به پراکندگی مشترکان زیرپوشش این شرکت به منظور استقرار واحد پایش انرژی و به اشتراک گذاردن تجربه ها از اهمیت به سزایی برخوردار است.

وی تصریح کرد: با انجام ممیزی انرژی در هر یک از صنایع و حصول نتایج، این مشترکان قادر خواهند بود تا نقاط قوت و ضعف خود در زمینه چگونگی مصرف انواع حامل های انرژی (الکتریکی، فسیلی و حتی آب)، دقت تجهیزات اندازه‌گیری، فرآیند بهبود نحوه مصرف و افزایش بازده تجهیزات را مشخص کرده و با کمک برنامه‌های تعیین شده از سوی مشاور (شامل برنامه‌های زودبازده و دیربازده)، شاخص انرژی SEC و بهره وری تجهیزات خود را افزایش دهند.

وی خاطرنشان کرد: نتایج این ممیزی می تواند به عنوان یک الگو برای سایر صنایع مشابه مورد استفاده قرار گیرد.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.