مشتریان هیوندایی و کیا دست پر باز می گردند

۲۹ آبان ،

مشتریان هیوندایی و کیا دست پر باز می گردند

عصر خودرو : این روزها و در شرایطی که از یک سو هیاهوی تحریماتی اقتصادی بیگانگان و ارزیابی میزان اثر بخشی آن در سطح تعاملات سیاست داخلی کشورمان و رسانه های ارتباط جمعی داخلی و خارجی کشور قوی تر از هر وقتی به گوش می رسد و از سوی دیگر بازنگری شتاب زده سیاست ها و استراتژی های تجاری کشور در سطح اعلامی و اعمالی تا سطح قطع و ممنوعیت فیزیکی واردات پاره ای از کالاها از جمله واردات خودرو جسته و گریخته مطرح می گردد، خیابان شانزدهم جاده مخصوص کرج، بسیار بی صدا و بدون تبلیغات، شاهد تصمیم گیری نهادهای نظارتی

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از عصرخودرو به نقل از موج خبرهای خیابان شانزدهم وقتی شنیدنی تر می گردد که اولا” این خودروها لوکس نیست و ثانیا” مبنای تحویل آن نرخ های ارز پیش از تحولات ارزی اخیر کشور و یا همان ارز مرجع است. شاید چون این خبر باور نکردنی است، کمتر نیز مورد توجه قرار گرفته است.
واردات خودروهای مزبور در چارچوب سیاست شکست پروژه تحریمی بیگانگان در زمینه تحمیل چهره یک کشور تحریم شده و تامین به هر صورت نیازهای مختلف کشور وارد جمهوری اسلامی ایران شده و حرکت در حال انجام به هر دو سیاست که طی دو سال اخیر مورد احترام بوده است، همچنان وفادار است.
اینکه روند سیاست گذاری های کشور در عرصه تجارت خارجی تحت تاثیر تحولات سیاسی و اقتصادی به کدام سمت و سو حرکت خواهد کرد، موضوعی است که نیازمند وقت می باشد و در عین حال دقت نظر همگانی است.
معهذا اینکه نمایندگی های رسمی تامین کنندگان خودرو در جمهوری اسلامی ایران، در اولین فرصت پس از تغییر و تحولات ارزی بسیار تعیین کننده در کشور به مسئولیت های خود در قبال قراردادهای امضاء شده عمل می کنند به هیچ وجه نباید در هیاهوی سیاسی و تبلیغاتی جاری نادیده گرفته شود .
مصرف کنندگان این روزها دست پر از خیابان شانزدهم به خانه باز می گردند تا یکبار دیگر ثابت شود که ایران اسلامی و کارگزاران اقتصادی اش همچنان قدرت عبور از مشکلات و عدم قطعیت ها را در قبال ترفندهای مختلف خارجی دارا می باشند.

دوشنبه ۲۹ آبان   ۱۳:۴۸

منبع:عصرخودرو
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.