مشعل جشنواره‌های تفریحی ورزشی تابستانه در مناطق ۲۲گانه تهران روشن شد

یکشنبه ۴ تیر – ۰۴:۴۴:۱۶ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس

همزمان با آغاز ماه مبارک شعبان؛

بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا- جشنواره‌های تفریحی ورزشی تابستانه در مناطق ۲۲گانه تهران، امروز اول تیرماه همزمان با آغاز ماه شعبان با حضور معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران و ریاست سازمان ورزش شهرداری تهران در بوستان لاله افتتاح شد.
به گزارش خبرنگار ورزشی آریا، مراسم افتتاحیه جشنواره‌های تفریحی – ورزشی مناطق ۲۲گانه تهران با حضور دکتر سید محمدهادی ایازی معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری، سیدمحمد آقامیر رییس سازمان ورزش شهرداری، معاونین و مدیران سازمان ورزش، مدیران ورزش مناطق ۲۲گانه تهران و جمعی از شهروندان برگزار شد.
بر اساس این گزارش، مشعل افتتاح جشنواره‌های ورزشی – تفریحی تابستانه به دست آقامیر روشن شد و همزمان با این برنامه، جشنواره مذکور در مناطق یک، ۱۳، ۱۸ و ۲۱ نیز آغاز به کار کرد.
 مهم‌ترین مزیت جشنواره‌های تابستانه، خانواده محور بودن آن است
رییس سازمان ورزش شهرداری تهران ضمن تبریک اعیاد مبارک شعبانیه، از حضور مردم  در عرصه ورزش همگانی که مشوق مسئولین در ارائه خدمات مطلوب و با کیفیت ورزشی است و نیز از زحمات مسئولین و مدیران ورزشی در برگزاری جشنواره‌های تفریحی – ورزشی قدردانی کرد.
وی با اشاره به برگزاری جشنواره قنوت انتظار در بوستان آزادگان در سال گذشته گفت: از آنجایی که یکی از اساسی‌ترین نیازهای شهروندان در کلان‌شهر تهران، نیاز به ورزش و تفریح است، مسئولین سازمان ورزش شهرداری تهران در پاسخ به این نیاز تمام تلاش خود را به کار بسته‌اند و امروزه در کلان‌شهر تهران شاهد گسترش چشمگیر ورزش و تفریحات ورزشی هستیم.
سیدمحمد آقامیر آشنایی شهروندان با رشته‌های ورزشی، آموزش و استعدادیابی را از جمله محاسن برگزاری جشنواره‌های تفریحی – ورزشی برشمرد و افزود: مهم‌ترین مزیت این نوع جشنواره‌ها، خانواده محور بودن آن است، چرا که تفریح خانوادگی، علاوه بر ایجاد نشاط و شادابی در اعضای خانواده باعث استحکام روابط میان آنها و کاهش آسیب‌ها می‌شود.
وی در ادامه با بیان این مطلب که “جشنواره‌های تفریحی – ورزشی تابستانه هیچ تعریف سنی ندارد”، اظهار داشت: همه شهروندان اعم از پیر و جوان می‌توانند از تمامی امکانات جشنواره مذکور بهره ببرند.
رییس سازمان ورزش شهرداری تهران از ارائه بیش از ۷۰ نوع فعالیت ورزشی رایگان در ۲۲ بوستان تهران سخن گفت و تصریح کرد: سازمان ورزش با ایجاد چنین امکانی، بخشی از نگرانی‌های والدین در مورد تربیت فرزندان و چگونگی پر کردن اوقات فراغت آنها را برطرف کرده است.
وی با تأکید بر این‌که سازمان ورزش شهرداری تهران در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) گام برمی‌دارد، اظهار امیدواری کرد که شهروندان با حضور هزاران نفری در جشنواره‌های تفریحی – ورزشی تابستانه مشوق مسئولان در ارائه خدمات گسترده‌تر باشند.
گفتنی است در این مراسم از جمعی از پیشکسوتان و قهرمانان ورزشی تجلیل به عمل آمد.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۶۲۴۱۶۴۴۱۶۴۶۸


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.