مشکلات حوزه راه و شهرسازی کردستان بررسی شد

به گزارش خبرنگار ایرنا، وزیر راه و شهرسازی در این جلسه که با حضور چند تن از معاونین وزیر، استاندار کردستان و سه تن از نمایندگان کردستان در مجلس برگزار شد، گفت: در این سفر بسیاری از مسایل و مشکلات حوزه راه و مسکن استان مورد بازدید قرار گرفت و با نگاه ویژه دولت به کردستان بزودی شاهد رفع مشکلات این حوزه خواهیم بود.

نیکزاد افزود: در موقعیت حساس امروز و هجمه های دشمنان نظام اسلامی، باید مردم و مسوولین در کنار هم، برای آبادانی هرچه بیشتر کشور، نگه داشتن حرمت خون شهدا و آرمان های امام شهیدان تلاش کنند.

وی سرعت بخشیدن به طرح های عمرانی حوزه راه و شهرسازی در کردستان را بسیار ضروری دانست و بر آن تاکید کرد.

نیکزاد با اشاره به ضرورت سرعت بخشیدن به اتمام بزرگراه سنندج – قروه گفت: این طرح باید تا پایان سال جاری به بهره برداری برسد.

وزیر راه و شهرسازی در این جلسه سه دستگاه برف روب دیزلی را به منظور برف روبی مسیرهای صعب العبور کردستان در فصل زمستان به اداره کل راه و ترابری استان اهدا کرد.

اختصاص یک میلیارد تومان برای جاده سریش آباد – قروه، اختصاص بیش از سه میلیارد تومان برای احداث بیمارستان ۳۲ تختخوابی شهرستان دهگلان، رفع مشکلات آب، برق و گاز پروژه ۵۰۴ واحدی مسکن مهر دیواندره، احداث یک باب مدرسه ۱۰ کلاسه در دیواندره و اهدای ۳۰۰ هزار تومان به هر عضو تعاونی مسکن مهر خبرنگاران از جمله مصوبات این نشست بود.

استاندار کردستان نیز در این جلسه نگاه ویژه وزارت راه و شهرسازی به استان کردستان به منظور جبران عقب ماندگی های استان را شایسته تقدیر دانست و خواستار تحقق مصوبات دولت در این حوزه شد.

علیرضا شهبازی افزود: توجه وزیر راه و شهرسازی در این سفر به مسایل و مشکلات منطقه نقطه امیدی در توسعه این حوزه است که با پیگیری مسوولین استانی در آینده شاهد تحولی عظیم در این بخش هستیم.

استاندار کردستان اظهار داشت: حمایت و پشتیبانی معاون اول رئیس جمهوری و وزرای دولت به کردستان و پیگیری مسوولین استانی، شرایط مساعدی را برای توسعه استان فراهم آورده است.

وی با اشاره به سردسیر بودن کردستان و محدود بودن فرصت فعالیت های عمرانی و بالا بودن هزینه راهسازی و مسکن در استان، خواستار تداوم و افزایش حمایت های دولت در این بخش شد.ک/۳

۷۳۵۴/۵۳۳** ۱۵۹۷

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۰۷۹۲۸


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.