مشهد، از موثرترین شهرهای جهان

مشهد فعال‌ترین مرکز آموزش برنامه‌ریزی شهری در بین کلان‌شهرهای جهان شد.

ایسنا: منطقه خراسان و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، در اجلاس جهانی شهرها که در شهر ناپل ایتالیا برگزار شد، از خدمات شهرداری مشهد در حوزه آموزش برنامه‌ریزی شهری در میان ۱۷۶ شهر بزرگ جهان تقدیر شد.

نماینده اتحادیه شهرها و دولت‌های محلی در این اجلاس از شهرداری مشهد به عنوان شهری با تجربه طولانی در عرصه آموزش برنامه‌ریزی و مدیریت شهری یاد کرد.

خانم “سارا هوفلیچ” ضمن تقدیر از ارائه مقاله علمی شهرداری مشهد با موضوع “شهرهای آینده، شهرهای دانش‌محور”، از مهدی برادران، معاون برنامه‌ریزی و توسعه شهرداری مشهد به عنوان نماینده شهردار تقدیر کرد و افزود: مشهد به عنوان مرکز آموزش نه تنها در سطح منطقه، بلکه در مقیاس جهانی پیشگام و پیشرو تمامی شهرهای عضو اتحادیه UCLG است.

وی اظهار کرد: در طول سال‌های ۲۰۰۷ تا ۲۰۱۲ میلادی، مشهد به عنوان یکی از موثرترین شهرهای جهان در عرصه آموزش برنامه‌ریزی شهری در سطح جهانی به صورت جهانی نقش کلیدی ایفا کرده و طی ۱۷ کارگاه آموزشی بالغ بر ۱۰۵۰ نفر از شهرداران شهرهای جهان را آموزش داده است.

او شهرداری مشهد را پیشرو در عرصه آموزش برنامه‌ریزی شهری معرفی کرد و از خدمات سال‌های اخیر شهرداری مشهد به ویژه در سال‌های ۲۰۱۱ و ۲۰۱۲ میلادی به عنوان فعال‌ترین مرکز آموزش متروپلیس اتحادیه کلانشهرهای جهان تقدیر کرد.


پایگاه خبری تحلیلی ممتاز | Momtaz News

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.