مشهورترین مصاحبه‌ها علیه قلعه‌نویی / جدول

مهم‌ترین بخش‌های مصاحبه

مصاحبه کننده علیه قلعه نویی

ردیف

مایلی کهن بارها علیه قلعه نویی دست به مصاحبه و انتشار بیاینه زد که معروف ترین آن، بیانیه جالبی پس از تساوی استقلال و سایپا در فصل هشتم بود. بخشی از آن را می خوانید: متاسفانه به هنگام مسابقه و هم طی روزهای اخیر مورد هجوم ناجوانمردانه ترین الفاظ در میدان مسابقه و بیرون از آن که، تنها از شعبان بی‌مخ‌ها و نوچه هایشان بر می‌آید؛ شدم. عده ای درصدد آن هستند که ضعف‌های فنی خود را به این و آن نسبت بدهند و هر آنچه که خود و نوچه هایشان لایق آن هستند با سیاه نمایی هر چه تمام‌تر به این و آن نسبت داده، تا شاید بتوانند ضعف های فنی خود را به نوعی از چشم این و آن پنهان و لاپوشانی کنند. این آقایان کوتوله و عوام فریب (کل یوم) که حتی فاقد مدرک تحصیلی برای گروهبان قندلی شدن هستند اما لقب ژنرال را یدک می‌کشند و…

محمد مایلی کهن

۱

او یکی از مخالفان همیشگی قلعه نویی بود و در یکی از مهم ترین مصاحبه هایش گفت: شاگرد ناخلف من، به مذاکره با بازیکنان تیم رو به رو قبل از هر مسابقه می پردازد.

ناصر حجازی

۲

این کارشناس که در زمره مخالفان قلعه نویی بود، پس از جام ملت های سال ۲۰۰۷ در یک برنامه تلویزیونی زنده رو به امیر که سرمربی وقت تیم ملی بود کرد و گفت: متاسفانه ادبیات شما در شان سرمربی تیم ملی نیست. البته حدود سه سال قبل، رابطه این دو نفر به یکباره دوستانه شد!

امیر حاج رضایی

۳

مدیرعامل اسبق استقلال بارها علیه قلعه نویی مصاحبه کرد و به طعنه می گفت: این فرد لمپن است، او خود را ناجی فوتبال می داند و هروقت از پنجره به بیرون برود، از در می آید!

امیر واعظ آشتیانی

۴

این دو بازیکن اسبق و پیشکسوت کنونی در فصل هشتم، یک دردسر جنجالی با مصاحبه های خود به وجود آوردند و علیه قلعه نویی صحبت کردند. آنها ماجرایی مربوط به سالها قبل را پیش کشیدند که اتهام تبانی در فوتبال را به قلعه نویی نسبت می داد. البته این پرونده با شکایت قلعه نویی به اتمام رسید.

جواد زرینچه و محمد نوازی

۵

او فصل قبل به قدری از قلعه نویی ناراحت بود که در مصاحبه ای گفت: برایم پیغام داده اند که خودم را آماده کنم تا قلعه نویی بیاید. در حالی که من نیازی به پیغام کسی ندارم. ایشان بیاید، من می روم.

سیدمهدی رحمتی

۶

مدیرعامل استقلال گاهی علیه قلعه نویی مصاحبه هایی می کرد اما موضع او، معمولا حمایت از امیر بود. مثلا یکبار در فصل هفتم گفت: حاضرم هر کاری انجام بدهم که قلعه نویی سرمربی استقلال نشود. ولی در فصل هشتم، خودش قلعه نویی را سرمربی استقلال کرد!

علی فتح الله زاده

۷

در روز آخر لیگ هشتم، مجید جلالی توانست با تیم فولاد از سد ذوب آهن بگذرد و استقلال با این نتیجه قهرمان شود. قلعه نویی پس از آن قهرمانی فریاد زد: جلالی خیلی مَردی! اما در فصل بعد از آن، طرفین درگیری رسانه ای داشتند که جلالی نیز عصبانی شد و در مصاحبه ای گفت: روزی که به نفع این آقا کار می کنیم می شویم جوانمرد اما یک روز که برای خودمان بازی می کنیم چنین لقبی نداریم!

مجید جلالی

۸

مهاجم محبوب امیرخان پس از آن که متوجه شد جایی در لیست این مربی برای بازگشت به استقلال ندارد، مصاحبه ای کرد و گفت: فصل قبل، این آقا حاضر بود چند مهاجم خود را بدهد تا مرا جذب کند اما حالا می گوید مرا نمی خواهد!

رضا عنایتی

۹

در پایان فصل نهم، پس از بازی با پیکان رو در روی خبرنگاران نشست و گفت: «من نه ژنرال هستم نه امپراتور. خیلی ها نمی خواستند من در این تیم بمانم ولی به دنبال جایگاه خودم بودم در حالی که عده ای نمی گذاشتند کارم را انجام دهم.» این حرف ها آن زمان به قلعه نویی منتسب شده بود.

صمد مرفاوی

۱۰

سرمربی دو فصل گذشته استقلالی ها، همواره سایه حضور قلعه نویی را روی سر خود احساس می کرد و بابت همین قضیه بارها در مصاحبه هایش به او طعنه زد. حتی یک بار رسما گفت: بعضی هواداران انگار حواس‌شان نیست که ما در چند جبهه داریم می‌جنگیم. یک جبهه زمین چمن است که ما با همه وجود در آن می‌جنگیم و جبهه دیگر نامرئی است! یک عده به ظاهر استقلالی هستند اما برای استقلال جوسازی می‌کنند. آنها می‌خواهند با این کار خودشان بالا بیایند و ما را به پایین بکشانند. این مسائل در مکتب استقلال نیست. ما رقیب هستیم و به همه رقبا هم احترام می‌گذاریم و نمی‌خواهیم آنها زمین بخورند. هوادار واقعی استقلال منظور من را خوب می‌فهمد. آنهایی که علیه استقلال مشت گره کردند و هواداران هرگز فراموش‌شان نمی‌کنند، حالا دوباره مشت گره کرده‌اند برای به زمین زدن استقلال. آنهایی که استقلال را فقط برای خودشان می‌خواهند شروع کرده‌اند به جوسازی. به زودی واقعیت‌ها را خواهم گفت که چه دست‌هایی پشت‌پرده است و چرا هیچ مربی در استقلال موفق نمی‌شود جز عده‌ای خاص.

پرویز مظلومی

۱۱

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز، هنوز هم از اینکه قلعه نویی چرا به یکباره تراکتورسازی را ترک کرد و راهی استقلال شد گلایه مند است اما همان زمان مصاحبه هایی انجام داد و گفت: اگر قلعه نویی رفتار حرفه ای داشت می گفت قرارداد من تمام شده و باید در خصوص تمدید قراردادم فکر کنم اما او به ما و همچنین در رسانه ها گفت که اولویت من برای فصل آینده تراکتورسازی است و به خاطر هواداران در تبریز می مانم و حتی قراردادم را سفید امضا می کنم. در واقع قلعه نویی حرفهایی که زد با حرف دلش یکی نبود. من فکر می کنم مشکلات مالی باشگاه تراکتورسازی دلیل اصلی رفتن قلعه نویی نیست مگر فتح الله زاده در تلویزیون اعلام نکرد که خود باشگاه استقلال ۱۱ میلیارد تومان بدهی دارد؟

محمد حسین جعفری

۱۲

او نیز از جمله کسانی بود که نمی توانست نظراتش در مورد قلعه نویی را در دل نگه دارد و بارها علیه قلعه نویی صحبت کرد. یک بار گفت: «بالا بردن قلعه نویی با یک قهرمانی ظلم است که ما به فوتبال می‌کنیم!» بار دیگر این گونه موضع گرفت: «عکس من در تونل آزادی بود اما قلعه نویی دستور داد آن را بکنند! این اوج رفتار غیر ورزشی است.» دوباره مصاحبه ای انجام داد و گفت: «نباید قلعه نویی را اینقدر بزرگ کرد، اگر او بزرگ بود پس چرا در آسیا با استقلال ناکام ماند؟!»

مجتبی جباری

۱۳

مجیدی نیز یکی از مخالفان سرسخت قلعه نویی است که اگر این قضیه را شفاف اعلام نکند، می توان از لابه لای حرف هایش فهمید. او با خبرورزشی مصاحبه ای جنجالی کرد و چند تیتر جالب داد: «مثل آقایان نیستم که دلتنگ جاده تندرستی مجموعه انقلاب شوم. گناه من از نظر آقایان این است که شاگرد مکتب ناصر حجازی بودم. متاسفم که فوتبال ما به جایی رسیده که تمرین را با چاقو کشی شروع می کنند. از کارکردن با افرادی که برای رسیدن به هدف شان، مقدسات را به بازی می گیرند، شرم دارم.»

فرهاد مجیدی

۱۴


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.