مشکلات اساسی صنعت برق در کنفرانس شبکه های توزیع بررسی می گردد

۲۴م اسفند ،

هفدهمین کنفرانس شبکه های توزیع نیروی برق ایران ۱۰ و ۱۱ اردیبهشت ماه ۹۲ در کرمانشاه برگزار می گردد.

دکتر قدرت الله حیدری دبیر انجمن مهندسان برق و الکترونیک ایران در گفتگو با خبرنگار علمی باشگاه خبرنگاران گفت: مشکلات اساسی و ریشه ای صنعت برق هر ساله کنفرانس شبکه های توزیع توجه متخصصان این صنعت را به خود معطوف می سازد تا با گردهمایی و ارائه راهکارها و دستاوردهای تازه برای این مشکلات چاره اندیشی کرده و تحولی تازه را در عرصه شبکه های توزیع نیروی برق به وجود بیاورند.
 
وی افزود: در کنفرانس سال ۹۲ موضوع مهم و اساسی اصلاح الگوی مصرف و کاهش تلفات الکتریکی در شبکه های توزیع با تکیه بر تولید ملی و حمایت از سرمایه ایرانی انتخاب شده که بخش بسیاری از موضوعات را به خود اختصاص داده است.
 
وی افزود: محورهای عمده این کنفرانس شامل: تلفات در شبکه های توزیع، طراحی شبکه های توزیع، بهره برداری شبکه های توزیع، کیفیت توان، اتوماسیون شبکه های توزیع، مدیریت مصرف بار و هدفمند سازی یارانه ها در صنعت برق، افزایش قابلیت اطمینان در شبکه های توزیع، مطالعات اقتصادی و اجتماعی و محیط زیست، حفاظت و ایمنی در شبکه های توزیع و تجزیه و تحلیل حوادث در شبکه های توزیع می باشد.
 
وی با بیان اینکه پذیرش نهایی مقالات ۲۰ فروردین ۹۲ اعلام می گردد خاطر نشان کرد: همزمان با برگزاری هفدهمین کنفرانس شبکه های توزیع نشست ها تخصصی و کارگاههای آموزشی نیز برای شرکت کنندگان در کنفرانس ارائه می گردد.
 
وی یادآور شد: دانشجویان، اساتید دانشگاهها محققین و پژوهشگران، صنعتگران در حوزه برق و شبکه های توزیع و مسئولین کشوری در کنفرانس شبکه های توزیع شرکت می کنند./ع۲


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. محمودرضا سرابندی:

    میتوان مهترین علت شبکه های توزیع رااجرای شبکه های هوایی دانست

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.