مشکلات اضطراری مردم زلزله زده برطرف شد/ تأمین وسایل گرمایشی در منطقه ورزقان

۳۰م دیماه ،
ممتاز نیوز: نماینده مردم ورزقان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به آخرین وضعیت مردم زلزله زده ورزقان گفت: مشکلات اضطراری مردم منطقه برطرف شده و خوشبختانه هم اکنون مردم این منطقه از لحاظ تأمین وسایل گرمایشی در سرمای شدید منطقه با مشکل روبرو نیستند.

الهویردی دهقانی در گفت و گو با پانا، با تأکید بر اینکه مشکل مردم زلزله زده یک شنبه حل نمی شود، اظهار داشت: مشکلات مردم این منطقه اولویت بندی شده و عمده ترین مشکل این مردم مسکن بود که روبراه شده است و در حال حاضر از نظر تأمین مسکن زلزله زدگان مشکلی وجود ندارد.
این نماینده مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در مجموع ۵ هزار واحد مسکونی به مردم زلزله زدگان تحویل داده شده است، از طرفی تعداد ۸ هزار و ۸۰۰ کانکس موقت و ۱۱ هزار سوله چند منظوره نیز در اختیار مردم این منطقه قرار گرفته است و در واقع مشکل اشخاصی که در وضعیت اضطراری به سر می بردند مرتفع شده است.
عضو کمیسیون صنایع مجلس همچنین در ادامه افزود: البته ساختمان هایی که تنها آسیب دیده اند باید پس از گذر از فصل سرما آوار شوند و مجدد ساخته شوند که این کار در فصل تازه انجام خواهد شد.
دهقانی اضافه کرد: همچنین زیرساخت های موضوع ساخت خانه برای اشخاص باقی مانده را از مسئولان پیگیری خواهیم کرد تا با تخصیص اعتبار لازم این اقدامات صورت گیرد.
نماینده مردم ورزقان در مجلس شورای اسلامی در پایان تأکید کرد: خوشبختانه هم اکنون مردم این منطقه از لحاظ تأمین وسایل گرمایشی در سرمای شدید منطقه با مشکل روبرو نیستند.

منبع: ممتاز نیوز
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.