مشکلات اپل برای ساخت ساعت مچی هوشمند

گرد آوری توسط گروه فن آوری اطلاعات پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز

شرکت اپل که این روزها مشغول ساخت اولین ساعت مچی هوشمند خود موسوم به iWatch است، بعضی مشکلات اساسی را پیش‌روی خود می‌بیند.
 
 
به گزارش گروه خبرها خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، این طور که منابع آگاه به خبرگزاری The Information گزارش داده‌اند، مشکلات اپل فناوری‌های نمایشگر، طول عمر باتری و احتمال اختلال در فرآیندهای کارخانه‌ای مربوط می‌شود.
 
منابع آگاه می‌گویند که اپل هم‌اکنون مدل مفهومی و اولیه از این ساعت مچی هوشمند را تولید کرده و در اواخر سال ۲۰۲۲ میلادی با یک شرکت الکترونیکی وارد مذاکره شده است تا این محصول را برای آن‌ها تولید کند.
شرکت اپل در این فرآیند کارخانه‌های مختلف را مورد بررسی قرار داده است و در نهایت گفته شده که هیچ یک از مشکلات یاد شده زمان مورد نظر برای عرضه این ساعت مچی هوشمند را به تاخیر نمی‌اندازد.
 
گزارش انتشار یافته همچنین حاکی از آن است که اپل یک "گروه ویژه" برای تولید این محصول در اختیار دارد که در حال بررسی سیستم‌عامل تازه یا نسخه متفاوتی از سیستم‌عامل iOS است تا آن را روی ساعت مچی هوشمند نصب کند. زیرا نسخه کنونی سیستم‌عامل موبایلی اپل به سیستم سخت‌افزاری پیشرفته نیاز دارد.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.