مشکلات تیم ملی و باشگاه‌ها / پرونده

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > فوتبال ملی – کارلوس کروش هنوز هم با بعضی از مربیان باشگاهی اختلاف نظر دارد.

به گزارش ممتاز؛ اختلافات کروش و دو مربی باشگاهی از آنجا شدت گرفت که او در یک برنامه زنده تلویزیونی گفت برنامه‌های تیم ملی به خاطر منافع دو باشگاه تغییر کرده‌اند. کروش که جمعه به برنامه ورزش و مردم رفته بود، در این برنامه زنده تلویزیونی گفت: «من نبودم که ابتدای لیگ را به تعویق انداختم بلکه به خاطر منافع یک باشگاه و یک فرد خاص بود که برنامه‌ریزی کاملا به هم ریخت. لیگ به خاطر منافع قلعه‌نویی و فتح‌الله‌زاده به تعویق افتاد. همان باشگاهی که از فشردگی لیگ شکایت می‌کند باعث شد لیگ به تعویق بیفتد.»

کروش در بخش دیگری از صحبت‌هایش هم از کرانچار انتقاد کرد و گفت: «الان ۵ هفته به خاطر منافع قلعه‌نویی و کرانچار، لیگ تعطیل می‌شود. از کرانچار که فوتبال ایران را با آلمان مقایسه می‌کند می‌پرسم که کجای دنیا لیگ یک کشور را به خاطر یک تیم ۵ هفته لغو می‌کنند؟ کرانچار، قلعه‌نویی و هواداران فوتبال بدانند که کره جنوبی بعد از بازی با ایران ۱۵ مسابقه دوستانه انجام داده که ۱۰ حریف آن‌ها در جام جهانی حضور دارند. از کرانچار می‌پرسم که آیا این تعداد بازی دوستانه طبق قوانین فیفا است؟»

همان روز قلعه نویی سرمربی تیم ملی را به یک مناظره تلویزیونی دعوت کرد. اما کروش هم در جواب سرمربی استقلال گفت: «برای کسی که بازی تیم ملی کشورش را نمی بیند ، وقتی ندارم.» البته کرانچار هم همان روز جواب کروش را داد و گفت: «کروش به شعور مردم توهین می‌کند، او بخشی از حقیقت را نمی‌گوید

کروش که در برنامه ورزش و مردم از وزیر ورزش درخواست کمک کرده بود، خیلی زود با واکنش وزیر هم مواجه شد. محمود گودرزی در همان لحظاتی که برنامه برگزار می‌شد پیامی به شفیع، مجری ورزش و مردم داد و گفت که کفاشیان و کروش را برای مذاکره در مورد مشکلات، نزد خود فراخواهد خواند{ایـــنـــجـــا}.

پس از این اتفاقات کروش سعی کرد دیگر در مورد باشگاه استقلال و سپاهان صحبت نکند اما امیر قلعه‌نویی سرمربی استقلال دست بردار نبود و در مصاحبه‌های مختلف، در مورد این ماجرا صحبت می‌کرد{ایـــنـــجـــا}.

از طرفی علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل استقلال هم تهدید کرد که از کروش به فیفا شکایت خواهد کرد{ایـــنـــجـــا}. اما وزیر ورزش خیلی زود این بحث را جمع کرد و به فتح‌الله‌زاده گفت که حق ندارد از سرمربی تیم ملی کشورش به فیفا شکایت کند. علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال هم به فتح‌الله‌زاده گفت که باید حرف‌هایش را در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال بزند. با دخالت وزیر ورزش، چند روزی است که این درگیری‌ها حداقل در رسانه‌ها پیگیری نشده. گرچه قلعه‌نویی هنوز از کروش ناراحت است و کروش هم برنامه های قلعه‌نویی را نمی‌پسندد، اما با این حال آن‌ها فعلا سکوت کرده‌اند تا شاید تیم ملی به دور از این هیاهو و جنجال رسانه‌ای، مشکلات خود را حل کند و با آمادگی مناسبی به جام جهانی برود.

۴۳ ۴۳


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.