مشکلات فیلم سازی سبب شد بازیگر بشوم

جلال فاطمی بازیگر فیلم سینمایی ˝ خسته نباشید˝

جلال فاطمی کارگردان فیلم سینمایی˝نخودی˝ در سی و یکمین جشنواره فیلم فجر با فیلم سینمایی˝خستده نباشید˝ در شمایل بازیگر حضور دارد ، او سبب بازیگری اش را مشکلات فیلمسازی بیان کرد.

جلال فاطمی بازیگر فیلم سینمایی ” خسته نباشید ” به کارگردانی محسن قرایی در گفت وگو با هنر آنلاین در مورد رویکردش به بازیگری گفت : مشکلات فیلم سازی که روز به روز بیشتر می گردد عامل مهمی بود که بازیگر بشوم واین عرصه را جدی تر دنبال کنم.

کارگردان ” نخودی ” در باره این پرسش که آیا بازی در فیلم ” خسته نباشید ” اولین تجربه بازیگریش است عنوان کرد : در زمان اقامتم در امریکا در چند فیلم در نقش های کوچک بازی کرده بودم ،اما در فیلم خسته نباشید در نقش اصلی فیلم بازی کردم.

فاطمی در باره ویژگی هایی شخصیت خارجی که در فیلم بازی کرده افزود : در ” خسته نباشید ” نقش یک مرد خارجی با عنوان رومن که تبعه کشور کانادا است و ریشه هایش به فنلاند برمی گرد را بازی می کنم . همسر رومن زن ایرانی است که به ایران برمی گردد و در این سفر برای آنها اتفاقاتی رخ می دهد و روابط آنها شکل دیگری پیدا می کند.

این کارگردان دربارهٔ کمک کردن تجربه کارگردانی در بازی اش گفت : تجربیات دوران کارگردانیم در این زمینه به من کمک های بسیاری کرد .افشین هاشمی با من تماس گرفت و برای بازی در این فیلم از من دعوت کرد و در تمام مدت در کنار من حضور داشت و فیلم توسط دو کارگردان ساخته شد و مشکلاتی برای استفاده از اسم افشین هاشمی از سوی وزارت ارشاد مطرح شد و سبب شد نامش از تیتراژ فیلم به عنوان کارگردان حذف شود.

فاطمی در باره میزان رضایتش از حضور در فیلم عنوان کرد : با دو کارگردان جوان و با انگیزه کار کردم . کارگردان هایی که حرفه ای بودند و از این تجربه احساس رضایت دارم.

این کارگردان در باره ویژگی های فیلم ” خسته نباشید ” گفت : فیلم شخصیت محوراست وبرای این زوج اتفاقات بسیاری رخ می دهد و تحول رفتاری پیدا می کنند و حضور رضا میر کریمی ، حضور در فضای بکر طبیعی که کمتر در فیلم های ایرانی دیده شده از جمله ویژگی های دیگرفیلم است و به عبارتی “خسته نباشید “یک فیلم طبیعت گرا است.

انتهای پیام/


آخرین خبرها
منبع: هنر آنلاین
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.