مشکلات پیش‌فروش خودروهای رخش خودرو دیزل حل می‌شود؟

کیومرث فروتنی – مدیرکل دفتر صنایع ماشین‌سازی و نیرو محرکه وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: تعدادی از افراد مشکلاتی درخصوص خودروی خریداری شده از شرکت رخش خودرو دیزل داشتند که اقدامات زیادی برای حل آن انجام شده است.

وی با بیان اینکه به دنبال پیگیری‌های انجام شده مسئولان شرکت رخش خودرو دیزل متعهد شده‌اند که ظرف یکی دو ماه آینده این مشکلات را حل کنند، اظهار کرد: مسئولان این شرکت در حال حاضر نیز در جهت حل مشکل اقدام کرده‌اند؛ به‌گونه‌ای که برخی از خودروها تحویل شده، به برخی پول‌ها را برگردانده‌اند و با برخی از خریداران نیز تفاهم کرده‌اند و برای حل مشکل باقی خریداران یکی دو ماه مهلت خواسته‌اند.

او در پاسخ به اینکه این مشکل چگونه حل خواهد شد؟ گفت: اولویت آن است که خودرو را تحویل خریداران بدهند، اما اگر امکان دادن خودرو نباشد، گفته‌اند که وجوه دریافت شده را عودت می‌دهند و با برخی هم مصالحه می‌کنند.

وی در پاسخ به این پرسش که با این شرکت چه برخوردی کرده‌اید؟ اظهار کرد: جلسات متعددی برگزار و پیگیری‌های نهایی صورت گرفته و قول داده‌اند که تمام مشکلات را یکی دو ماهه حل کنند.

در این میان دبیر انجمن خودروسازان ایران نیز از پذیرفته نشدن شرکت رخش خودرو دیزل برای عضویت در این انجمن خبر داد و گفت: این شرکت چند سال پیش خواهان عضویت در انجمن خودروسازان ایران شد، اما به دلیل آنکه شرایط لازم را نداشت از پذیرش آن خودداری شد.

احمد نعمت‌بخش با بیان اینکه سه شرط سپری شدن حداقل سه سال از زمان شروع به تولید، تولید حداقل ۳۰ درصد ظرفیت اسمی در طول سه سال و خوشنامی از شروط اصلی پذیرش شرکتهای خودروساز در این انجمن است، خاطرنشان کرد: شرکت رخش خودرو دیزل به دلیل آنکه حائز این شرایط نبود از پذیرش عضویت آن در انجمن خودداری شد.

منبع : ایسنا


دنیای خودرو

تا این لحظه ۵نظر ثبت شده
  1. هادی:

    چند ساله که میخوان پس بدن کسی هم جواب گونیست هزارو دویست نفریم هشت ساله پولمونو گرفتن هفت ساله شکایت کردیم دیگه حنا شون رنگی نداره

  2. هادی:

    چند ساله که میخوان پس بدن کسی هم جواب گونیست هزارو دویست نفریم هشت ساله پولمومنهو گرفتن هفت ساله شکایت کردیم دیگه حنا شون رنگی نداره

  3. علی عزیزی:

    نظرات این جانب …. مسعولان رخش خودرو دیزل تمام مشتریان را بی خانمان کرده انشاالله ضربه ی سختی هم این دنیا و دنیای اخرت از خداوند بگیرد چون شیر پاک نخورده اند

  4. علی:

    این شرکت کلاهبردار است کلاه من را برداشته خدا پدر شون دربیاره

  5. ق--اسدی:

    رسیدگی خیلی خیلی کند پیش میره

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.