مشکلی برای تامین کالاهای اساسی در ماه‌های آینده نخواهیم داشت/تشکیل کارگروه نجات دریاچه ارومیه

فروردین ۱۴۰۳

حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر روحانی پس اولین جلسه هیئت دولت گفت: در اولین جلسه هیئت دولت تصمیماتی در خصوص تامین کالاهای اساسی مردم اتخاذ شد و مردم نیز برای تامین کالاهای اساسی خود در ماه های آینده هیچ مشکلی نخواهد نداشت.

به گزارش خبرنگار حوزه دولت باشگاه خبرنگاران؛ حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی بعداز ظهر امروز در پایان اولین جلسه هیئت دولت با حضور در جمع خبرنگاران گفت: دولت اولین جلسه خود را برگزار کرد و بدین وسیله حماسه سیاسی مردم با این قدم تکمیل شد.
 
وی افزود: در این جلسه منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید قرائت شد، وزرا و معاونین این منشور را امضاء کردند و همه آنان نیز قسم نامه را در پیشگاه قرآن کریم قرائت کردند.
 
رئیس جمهور با بیان اینکه دستوراتی که در اولین جلسه هیئت دولت در نظر گرفته شده بود مورد بررسی قرار گرفت، تصریح کرد: دربارهٔ تامین کالاهای اساسی مردم تصمیماتی اتخاذ شد که به حمدالله مشکلی برای تامین کالاهای اساسی در ماه های آینده برای مردم نخواهد بود و تصمیمات لازم در این رابطه نیز به خوبی اتخاذ شد.
 
حجت الاسلام و المسلمین دکتر روحانی در ادامه سخنان خود با اشاره به قول خود مربوط به برطرف شدن مشکل دریاچه ارومیه گفت: در این جلسه کارگروهی تحت عنوان کارگروه نجات دریاچه ارومیه زیرنظر وزیر نیرو تشکیل شد که ظرف دو سه ماه آینده این گزارش را تقدیم خواهیم کرد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.