مشکل آفرینی در بازار مرغ به بازار ارز و طلا رفت؛ دولت مدیریت‌هایش را تغییر دهد

احمدی نژاد در آغاز دولت وعده داده بود مردم را در معیشت راضی کند

ایران > سیاست – ممتازنیوز:
قائم مقام دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با انتقاد از وضعیت ارز و طلا در بازار گفت: به نظر می رسد پس از مشکل آفرینی درمورد قیمت مرغ دوباره مدار اشکال آفرینی‌ها به حوزه ارز و طلا برگشته است، دولت باید هرچه زودتر بساط این اشکال آفرینی را جمع کند.

مهر نوشت: اسدالله بادامچیان در پایان نشست دبیران حزب موتلفه اسلامی اظهاراتی را مطرح کرد که مهمترین آنها در زیر آمده است:

ما انتظار داشتیم سران آمریکا، انگلیس و اسرائیل غاصب و کشورهای سرسپرده به آنها درصدد تشدید فشار بر ایران برآیند اما قطع روابط کانادا با ایران یک بازی مسخره و نشانه‌ای دیگر از پیروزی ایران در اجلاس غیر متعهدها بود و ضعف دیپلماسی غرب را بهتر آشکار ساخت.

روابط ایران و آمریکا بیش از ۳۰ سال است قطع است، ما از این قطع روابط بهره‌های فراوان برده‌ایم و آمریکا زیان‌های سنگینی را متحمل شده است. حالا کانادا اگر تعلیق روابط را به رخ ما بکشد ما ازکشورهایی که رئیس دولتش را ملکه انگلیس تعیین می‌کند، انتظاری بیش از این نداریم و آن را به ضرر ملت کانادا می‌دانیم.

آقای احمدی نژاد در آغاز دولت خود وعده داده بود اقتصاد را فعال و مردم را در معیشت و امور اقتصادی راضی کند و مردم انتظار دارند دولت رفاه عادلانه اقتصادی و آسان سازی اداره معیشت آنها را در اولویت قرار دهد.

سیاست‌های دولت در بازی نقدینگی ارز و طلا باید موجبات ثبات و شکوفایی اقتصادی را فراهم آورد و در سال حمایت از تولید و از کارکرد سرمایه گذاری ایرانی، تولید نا خالص ملی را افزایش دهد، لذا معتقدیم دولت باید سیاست‌ها و مدیریت‌هایش را تغییر دهد تا آرامش اقتصادی و رضایت عمومی محقق شود.

واکنش به سخنان رئیس کل بانک مرکزی که گفته کالا با ارز دولتی وارد و با ارز آزاد فروخته می‌شود؛‌ مگر دولت به فرآیند توزیع کالا در کشور نظارت ندارد، مگر دولت اختیار تعزیرات ندارد چرا با این پدیده زشت که امروز نوعی کمک به دشمنان ایران است برخورد نمی‌کند، به هر ترتیب دولت مسئولیت مهار تورم و تامین معیشت آسان مردم را دارد و باید پاسخگو باشد.

به نظر می‌رسد پس از مشکل آفرینی درمورد قیمت مرغ دوباره مدار اشکال آفرینی‌ها به حوزه ارز و طلا برگشته است، دولت باید هرچه زودتر بساط این اشکال آفرینی را جمع کند.

وقتی آقای بهمنی می‌گوید ذخایر طلا و ارز کشور ۲۱۱ درصد افزایش داشته است نباید در کنترل قیمت مشکلی وجود داشته باشد.


RSS

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.