مشکل از تهیه‌کنندگان “قهوه تلخ” بود؟ / پس از یک سال تاخیر: “جرم” کیمیایی به شبکه‌ی نمایش خانگی می‌آید

۲۸م آذر ،

سه شنبه, ۲۸ آذر ساعت ۰۱:۱۲ کافه سینما

بیست و هشتمین فیلم مسعود کیمیایی توسط موسسه رسانه‌های فیلمسازان جوان راهی نمایش خانگی می‌شود

جرم

به گزارش کافه سینما به نقل از هنرآنلاین، بالاخره اما و اگرها بر سر توزیع آخرین ساخته کیمیایی به سر آمد و این فیلم هفته آینده به خانه‌ها می‌آید، آخرین ساخته مسعود کیمیایی در بیست و نهمین جشنواره فیلم فجر به روی پرده رفت و جایزه بهترین فیلم را از این فستیوال دریافت کرد.

 

این فیلم در اکران نیز با استقبال مخاطبان روبرو شد و به فروش قابل توجهی دست یافت.

 

تبلیغات این فیلم برای توزیع در شبکه نمایش خانگی از تابستان امسال آغاز شد اما تا الان خبری از توزیع این فیلم در شبکه نمایش خانگی نشده است.

 

با پیگیری های خبرنگار هنرآنلاین، دریافتیم که قرارداد اولیه پخش این فیلم با موسسه گلیان تصویر و برادران آقاگلیان منعقد شده است و این برادران نتوانسته اند تمامی تعهدات مالی خود را به آقای کیمیایی و سایر شرکایشان در تولید این فیلم ادا کنند.

 

اما امروز “موسسه رسانه فیلمسازان جوان” حق انتشار یافتن نسخه شبکه نمایش خانگی “جرم” را در اختیار گرفته است و به زودی این فیلم را در سطح گسترده و تیراژ بالا منتشر خواهد کرد.

 

شنیده ها حاکی از این است که در منوی نسخه شبکه نمایش خانگی “جرم” هم صدای سر صحنه و هم صدای دوبله موجود است که علاقه مندان بتوانند فیلم را با صدای دوبله و با صدای سر صحنه به تماشا بنشینند.

 

علی سرتیپی پخش کننده فیلم “جرم” به خبرنگار هنرآنلاین گفت: “جرم” برای توزیع در شبکه نمایش خانگی مشکلش حل شده است و قرار است هفته آینده توسط شرکت پخش گلرنگ در سطح گسترده منتشر شود.

 

در بیست و هشتمین فیلم مسعود کیمیایی بازیگرانی که جلوی دوربین رفتند عبارتند از: پولاد کیمیایی، حامد بهداد، داریوش ارجمند، بهاره رهنما، شبنم درویش و جمشید مشایخی و …

Tags:

کافه سینما-آخرین خبرها و یادداشت های سینمای ایران و جهان
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.