مشکل اسکان دانشجویان ارشد حل شد

۲۵ آبان iبه نقل از منبع ذکر شده، در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

معاون دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شهید iبهشتی:

در پی اعتراض دانشجویان کارشناسی ارشد در خصوص عدم اختصاص خوابگاه، دانشگاه علوم پزشکی شهید iبهشتی مشکل اسکانشان را حل کرده است.

 دکتر رمضانخانی، معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی شهید iبهشتی در گفتگو با خبرنگار iبهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران گفت: در خصوص اعتراض دانشجویان در خصوص  ندادن خوابگاه گفت: اولویت دانشگاه اختصاص خوابگاه iبه دانشجویان  مقاطع کارشناسی علوم پایه است که بعد از اسکان همه دانشجویان  علوم پایه iبه خوابگاه  iبه دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد و phd  داده می گردد.

 وی با بیان این که حتی در دفترچه ثبت نام مقطع کارشناسی ارشد و phd ذکر شده که دانشگاه در قبال تامین خوابگاه مسئولیتی ندارد، افزود:این دانشجویان برای مقطع کارشناسی ارشد بودند که چون ما خوابگاه نداشتیم آنها را iبه یک خوابگاه خود گردان معرفی کردیم و iبه خاطر اینکه این خوابگاه با مشکلاتی روبه رو بوده و نتوانسته دانشجویان را اسکان دهد درگیری بین متصدی و دانشجویان صورت گرفته بود و همین سبب شده که این دانشجویان معترض این مسئله را iبه گوش باشگاه خبرنگاران برسانند.

رمضانخانی عنوان کرد: در حال حاضر این ۷۰ دانشجوی کارشناسی ارشد در خوابگاه های نرگس و گل یاس اسکان داده شده اند و تنها یک دانشجو  که فرزندش و خواهرش همراه او بودند و ما نمی توانیم جوابگوی اسکان همراهانش باشیم.

وی خاطر نشان کرد: با وجود مشکلات بودجه ای امسال دیگر حوزه ها، بودجه ای را تهیه کردیم و یک خوابگاهی که گنجایش اسکان ۲۸۰ نفر را دارد اجاره کردیم که ماهانه ۸۰ میلیون تومان برای اجاره این ساختمان پرداخت می گردد./ح


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.