مشکل تأمین آب ۳۰ روستای بویین زهرا برطرف می گردد

۱فروردین ۱۳،

فرماندار شهرستان بویین زهرا گفت: امیدواریم با بهره برداری از سد خاکی بالاخانلو مشکل تأمین آب ۳۰ روستای شهرستان بویین زهرا برطرف شود.

احد احمدی در گفت و گو با خبرنگار فارس در بویین زهرا با اشاره به فعالیت های صورت گرفته در سال ۹۱ اظهار داشت: خدمت رسانی به مردم دغدغه اصلی مدیران و مسئولان است و ملت ایران با وجود تمام مشکلات در این سال به پای انقلاب و نظام اسلامی ایستادگی کرد.

وی ادامه داد: ملت ایران در هر زمان شایسته بهترین خدمات است؛ چراکه تا به امروز پایبند به اصول و ارزش های انقلابی بوده و هیچ گاه از این ارزش ها کوتاه نیامده است.

فرماندار شهرستان بویین زهرا با بیان اینکه خداوند متعال اشخاص را با فرصت هایی که در اختیار آنان قرار داده است، آزمایش می کند، خاطرنشان کرد: تغییر، تحول و دگرگونی سال تازه باید همراه با دگرگونی احوال و محیط داخلی اشخاص بوده و صفات حسنه نیز گسترش یابد.

احمدی با اشاره به اینکه شعار «تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی» در سال قبل مورد توجه و دستور مسئولان شهرستان بویین زهرا قرار گرفت، تصریح کرد: وجود ذخایر موجود نفت و گاز کشور و همچنین قرارداد انتقال گاز ایران به پاکستان سبب شد، علاوه بر نقش بر آب کردن توطئه های تحریمی دشمنان، توانمندی کشور در عرصه ذخایر و منابع طبیعی نیز به رخ بیگانگان کشیده شود.

وی با قدردانی از هوشمندی و همدلی مسئولان بویین زهرایی در سال ۹۱ عنوان کرد: در بخش گازرسانی در حال حاضر تمام روستاهای شهرستان بویین زهرا به غیر از دو روستا گازرسانی شده اند.

فرماندار شهرستان بویین زهرا افزود: عملیات گازرسانی روستاهای چلنبر و حاجی عرب بخش مرکزی بویین زهرا نیز براساس توافق های صورت گرفته قرار است از سوی استان مرکزی صورت گیرد.

احمدی بیان داشت: سد بالاخانلو از جمله پروژه های کلنگ زنی شده در سال ۹۱ بود که امیدواریم با بهره برداری از این سد خاکی، مشکل تأمین آب ۳۰ روستای شهرستان بویین زهرا برطرف شود.

وی با بیان اینکه در حوزه آموزشی ۲۵ روستا طی سه سال آینده در شهرستان بویین زهرا احداث و به بهره برداری می رسد، متذکر شد: مرحله اول مسکن مهر بویین زهرا در سال قبل تحویل داده شده است و مرحله دوم نیز در حال نهایی شدن است.

فرماندار شهرستان بویین زهرا با اشاره به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری و ضرورت به کارگیری ظرفیت ها به منظور برگزاری هرچه باشکوه تر انتخابات، تأکید کرد: در سال آینده به شرح وظایف و تکالیف ایام انتخابات پرداخته می گردد.

انتهای پیام/۷۷۰۰۵/ذ۳۰


– برگزیده
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.