مشکل تبلیغ رایتل در رسانه ملی حل شد

۱۷م آذر ،

یکی از مشکلاتی که در هفته‌های قبل از آن به عنوان بزرگترین مشکل پیش روی رایتل نام برده می‌شد، ممانعت صدا و سیما از پخش تبلیغات اپراتور سوم بود. البته شب قبل با پخش مجدد تبلیغات رایتل گویا این مشکل فعلا حل شده است.
نود آی سی تی – شب قبل پخش تبلیغات فروش سیم‌کارت‌های اپراتور سوم پس از یک ماه نیم تاخیر در صدا و سیما مجددا از سر گرفته شد تا این اپراتور نیز همانند دو اپراتور دیگر کشور امکان جذب مشترک را از طریق به دست آورد.
هر چند که خبرها درستی در خصوص نحوه توافق رایتل با صدا و سیما وجود ندارد، اما دور تازه تبلیغ این اپراتور که تنها بر پایه ارایه اینترنت پرسرعت بر روی سیم‌کارت متمرکز شده بود و خبری از امکان تماس تصویری که جذاب ترین سرویس نسل سوم تلفن همراه محسوب می‌شود، نبود.
این احتمال وجود دارد که مدیران این اپراتور با صدا و سیما فعلا برای حل مشکل به این توافق رسیده باشند که رایتل فعلا تا مشخص شدن ابهامات قانونی در خصوص انتقال تصویر تنها نسبت به انجام تبلیغات در خصوص ارایه باند پهن بر روی سیم‌کارت تبلیغ کند.
گفتنی است، در ابتدای راه‌اندازی رایتل، تبلیغات این اپراتور از تلویزیون پخش می‌شد و مطرح شدن طرحی که در آن انحصار پخش برودکست صوت و تصویر در اختیار سازمان صدا و سیما قرار می‌داد، مسیر رایتل را تغییر داد.


iTanalyze.ir
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.