مشکل داریم ولی آرامش و اقتدار نظام در جای خود باقی است

فرمانده سپاه: هیچ اتفاق‌ای نمی‌تواند به انقلاب آسیب بزند

ایران > دفاع
فرمانده کل سپاه با بیان اینکه «هیچ اتفاق‌ای نمی‌تواند به انقلاب آسیب بزند» گفت: عزت، سربلندی و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران و امنیت و آرامش کشور مرهون خون پاک شهدا است البته مشکلات وجود دارد ولی آرامش و اقتدار نظام در جای خود باقی است.

به گزارش ایسنا، سردار سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری چهارشنبه ۹ اسفند ماه در همایش کشوری شهدای جنگ‌های نامنظم در بوشهر گفت: دشمنان امروز به این نتیجه رسیده‌اند که با وجود ۳۴ سال توطئه و تهدید ملت ایران، باز هم توطئه‌های آنان بی‌اثر است.

وی افزود: باید بدانیم که همه دستاوردهای عظیم در نظام حاصل خون پاک شهدا است که نهال انقلاب را آبیاری کرده و امروز هیچ اتفاق‌ای نمی‌تواند به آن آسیب بزند.

سرلشکر جعفری اضافه کرد: شهدا ریشه‌های نظام اسلامی را مستحکم کردند که امروز سبب عزت، عظمت و سربلندی ایران اسلامی شده است.

فرمانده کل سپاه ادامه داد: آنچه برای رسیدن به این هدف و محصول مهم است، این است که بدانیم حاصل و دستاورد خون شهیدان چیست و باور داشته باشیم و تلاش کنیم در مسیر شهدا قدم برداریم. درست است که جنگ تحمیلی هشت سال طول کشید اما یک سال و نیم برای خارج راندن دشمن وقت صرف شد و مابقی زمان برای تنبیه متجاوز و برقراری امنیت پایدار بود.

سرلشکر جعفری افزود: این عظمت مدیون اطمینان، اعتقاد، معنویت و شهادت‌طلبی گسترده نیروهای مردمی در ایران بود و این عظمتی است که نمی‌توانیم آن را بیان کنیم.


RSS
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.