مشکل فعلی کشور افراط و تفریط است

۱۱خردادماه،

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: مشکلات فعلی کشور در حوزه‌های اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی نشات گرفته از افراط و تفریط است.

به گزارش نور نیوز ، حجت‌الاسلام حسن روحانی کاندیدای یازدهمین دوره رقابت‌های ریاست جمهوری پیش از ظهر امروز طی یک نشست خبری که در محل ستاد مردمی وی برگزار شده بود اظهار داشت: حضور من در صحنه رقابت انتخابات به خاطر شرایط ویژه کشور، نقشه‌ها، توطئه‌های دشمن و راه‌حلی است که من در ذهن برای حل معضلات و مشکلات دارم.

وی عقلانیت، تدبیر، ایجاد اجماع میان مسئولان عالی‌رتبه نظام، وفاق عمومی و انسجام ملی را بخشی از راه‌حل‌های برطرف کردن مشکلات فعلی کشور دانست.

این کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه مشکلات فعلی کشور در حوزه‌های اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی نشات گرفته از افراط‌ها و تفریط‌ها است خاطرنشان کرد: مشکلات ما این بوده که یا تفریط کردند یا افراط و مسیر اعتدال طی نشد و از عقلانیت و تدبیر برای قرار گرفتن در مسیر اجماع‌سازی استفاده نشد.

روحانی اضافه کرد: در میان مسئولان رده‌بالای ما باید اجماع صورت می‌گرفت که امروز شاهد شکاف بین مسئولان سه قوه و نخبگان بالا نباشیم.

وی با بیان اینکه امروز در کشور سیاست نخبه‌ستیزی دنبال می‌شود تاکید کرد: مشکل ما امروز نخبه‌ستیزی است. باید در کشور نخبگان را جذب می‌کردیم اما علی‌رغم تاکیدات مقام معظم رهبری در این باره نه تنها از نخبگان استفاده نشد بلکه آنان را در سیاست عملی به انزوا کشاندیم.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام اضافه کرد: متاسفانه کارشناسان و مدیران لایق را نیز ما به انزوا کشاندیم.

روحانی تاکید کرد که برای حل مشکلات داخلی و معضلات خارجی در برابر دشمنان عمیق کردن شکاف‌های حزبی و جناحی مسیر نادرستی است که متاسفانه این مسیر طی شده است.

ادامه دارد…

 


سایت خبری تحلیلی نور نیوز
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.