مشکل فنی شبکه انتقال، عامل اختلال ۱۹ ساعته خطوط ایرانسل در مازندران است

۱۲ تیرماه ۱۳،

از ساعت ۱۹ روز قبل اختلالاتی در خطوط بعضی از مشترکان ایرانسل در بخش‌هایی از استان مازندران حادث شده که یک مقام مسئول در این شرکت، سبب این اختلال را مشکل فنی در شبکه انتقال عنوان کرد.
 
به گزارش خبرنگار فناوری اطلاعات خبرگزاری فارس، از ساعت ۱۹ و ۴۵ دقیقه عصر روز قبل خطوط بعضی از مشترکان ایرانسل در بخش‌هایی از استان مازندران نظیر شهرستان آمل با اختلالاتی مواجه شده و این قطعی طولانی مدت در شبکه تلفن همراه ایرانسل برای مشترکانی که از این خطوط خدمات دریافت می‌کنند و در این مناطق تردد دارند، مشکلاتی را ایجاد کرده است.
 
در این رابطه مدیر روابط عمومی ایرانسل در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس، عامل اختلال ایرانسل در بعضی از مناطق مازندران را مشکل فنی در شبکه انتقال عنوان کرد.
 
آرش کریم بیگی توضیح داد: اختلال ایجاد شده برای بعضی از مشترکین ایرانسل در بعضی از مناطق استان مازندران طی شب قبل، به سبب مشکل فنی در شبکه انتقال کشور بوده و خارج از حوزه دسترسی ایرانسل است.
 
وی با عذرخواهی از آن دسته از مشترکین ایرانسل که در بعضی از مناطق استان مازندران با این اختلال مواجه شده‌اند، گفت: با رفع اختلال بوجود آمده در شبکه انتقال کشور، بلافاصله سرویس دهی در این مناطق به وضعیت عادی بازخواهد گشت.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.