مشکل فیلم «من مادر هستم» زیر سر یک نهاد خاص است / توضیح مدیر امور اکران سازمان سینمایی

۱۹م آذر ،

به گزارش خبرآنلاین، متن صحبت‌های علی میرزایی مدیر امور اکران سازمان سینمایی بدین شرح است:

« قبل از اینکه فیلم سینمایی ” من مادر هستم ” اکران شود ، این شایعه از طریق اشخاصی مسئول در نهادهای خاص انتشار یافتن یافت که فیلم موفق به دریافت پروانه نمایش نگردیده و سبب تشویش افکار اهالی ذینفع و مربوط در سینما شد.
هنگامی که موضوع اکران فیلم قوت یافت به ترفند اخیر خود که همان تحریم نمایش فیلم در سینماهای مربوط بود متوسل شدند. فیلم اکران شد و متأثر از نحوه رفتار وعملکرد همان نهاد خاص سبب تنش هایی نسبت به اکران شد که با درایت مسئولان و کارشناسان حوزه فرهنگ وهنر و سینما مسائل مربوط به اکران و نمایش فیلم در تهران فروکش نمود.
با توجه به آنکه موضوع اکران فیلم در تهران انجام شد و سعی در تلاش در راستای عدم اکران به نتیجه نرسید نهاد مزبور از طریق پایگاه اینترنتی مربوط و رواج خبرها کذب مبنی بر ممانعت در اکران فیلم در شهرستانها و سینماهایی که اساساً فیلم برای اکران به آنجا عرضه نشده است سعی در ایجاد نگرانی و تشویش مدیران و مسئولان استانها و شهرستانها نسبت به اکران فیلم می نمایند تا بدین طریق اخلال در روند اکران فیلم شود و به گونه ای خدشه در عملکرد سازمان سینمایی کشور وارد نمایند.
ایجاد این فضای دروغین و شایعات بی اساس توسط بعضی مدیران آن نهاد در مشورت با یک خبرگزاری خاص وابسته به آن نهاد انجام می گیرد که با انتشار یافتن خبر کذب پایین آمدن فیلم در فلان شهر و فلان استان سعی در اجبار مدیران منطقه ای به پیروی از چنین کار غیر قانونی دارند.»
 

۵۷۵۷

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.