مشکل «پروانه» حل شد / فیلمنامه لو‌رفته تغییر کرد

۳۰م دیماه ،

کارگردان مجموعه تلویزیونی «پروانه» با بیان اینکه طی چند روز توقف ساخت سریال، مشغول بازنویسی بخش‌های لورفته از قسمت اول تا سوم فیلمنامه بوده از ادامه تصویربرداری آن در میدان هفت تیر خبر داد.

جلیل سامان دراین‌باره گفت: «بخش‌هایی از فیلمنامه را که توسط معاونت سیما انتشار یافته بود، تغییر دادم و دیگر فیلمنامه به شکلی نیست که مخاطب با خواندن آن متن شاهد یک سریال تکراری باشد.» 

او ادامه داد: «خط داستانی «پروانه» را تغییر دادم و اکنون این بخش از مشکل ما حل شده است. بنابراین ادامه کار امروز در لوکیشن کوچه افشار میدان هفت تیر ادامه دارد. بازی هدایت هاشمی به پایان رسیده و اکنون حامد کمیلی مقابل دوربین قرار دارد.»

قصه این سریال در اواخر دهه پنجاه می‌گذرد و داستان جوانی به نام امیر است که در این سال‌ها به دنبال گمشده خویش می‌گردد. او با گروهی مبارز همراه شده و زندگی پرحادثه‌ای را تجربه می‌کند. 

 حامد کمیلی، نیما رئیسی، مهدی سلوکی، قطب الدین صادقی، شهرام عبدلی، فرشید نوابی، سارا بهرامی، سپیده خداوردی و الهام چرخنده از بازیگران سریال «پروانه» هستند.

مدیرتصویربرداری این سریال محمد افسری است، صدابرداری آن را محمد جواد مقدس بر عهده دارد، طراح گریم جلال‌الدین معیریان است، جانشین تولید عباس نصرالله، مدیر تدارکات مهدی کرمی، دستیار اول کارگردان امیر سلیمانی و برنامه ریز سیدبهمن حسینی است. تدوین «پروانه» را رضا بهارانگیز برعهده گرفته و منشی صحنه آن آتوسا شاسیاه است. 

 جلیل سامان کارگردانی سریال «ارمغان تاریکی» را در کارنامه دارد. این سریال در دهه فجر سال ۸۹ از شبکه سوم روی آنتن رفت و با استقبال مخاطبان و منتقدان روبرو شد. سامان همچنین فیلم سینمایی «وقت بودن» محصول شبکه چهارم سیما را نیز کارگردانی کرده است که با وجود دریافت جوایز بسیار، هنوز پروانه اکران عمومی به آن تعلق نگرفته است.

۵۸۲۴۷

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.