مصاحبه تروریست ‌آدمخوار با رسانه آمریکایی

۲۵اردیبهشت،

تروریست آدمخوار در سوریه با یک مجله آمریکایی مصاحبه کرده و در آن، جنایات دیگر این گروه را فاش کرده است.

ممتازنیوز: تروریست آدمخوار در سوریه با یک مجله آمریکایی مصاحبه کرده و در آن، جنایات دیگر این گروه را فاش کرده است.

سرکرده یکی از گروه های تروریستی که اخیرا فیلمی را از خارج کشیدن قلب یک سرباز سوری و به دندان کشیدن آن منتشر کرده، تأکید کرد که فیلم دیگری را نیز از مثله کردن پیکر یکی از نیروهای سوری در اختیار دارد.

“ابو صقر” از سرکردگان گروه تروریستی موسوم به “گردان عمر فاروق” پس از انتشار یافتن جنایت تکان دهنده وی در اینترنت و رسانه ها، در مصاحبه با مجله آمریکایی “تایم” گفت که ویدیویی دیگر در اختیار دارد که در آن پیکر یکی از نیروهای وابسته به دولت سوریه را با اره تکه تکه می کند.

وی در عین حال صحت این کلیپ ۲۷ ثانیه‌ای را تایید کرده و می گوید این ویدئو واقعی است و وی واقعا یک تکه از ریه این سرباز را از بدنش جدا کرده است.

در این ویدئو، این ترویست در حالی که برخی از اعضای بدن این سرباز سوری را بریده و می‌خورد ملاحظه می‌شود. وی در هنگام فیلم برداری گمان می‌کند که در حال خوردن جگر این مرد است اما یک جراح که این فیلم را ملاحظه کرده است می‌گوید که این عضو در حقیقت ریه این سرباز بوده است.

حتی دیگر گروه‌های شورشی با دیدن این فیلم “وحشتناک و غیر انسانی” آن را محکوم کرده و دستگیری و کشتن این تروریست را به دلیل ارتکاب این جنایت خواستار شده‌اند.

دیده بان حقوق بشر نیز این اقدام را جنایت جنگی توصیف کرد.

نسخه‌ای از این ویدئو روز یکشنبه (۲۲ اردیبهشت) در اینترنت انتشار یافت و شمار زیادی از آن در فیس بوک و یوتیوب به اشتراک گذاشته شد.

دیده بان حقوق بشر نیز که بر معتبر بودن این ویدئو صحه گذاشته است، روز دوشنبه (۲۳ اردیبهشت) با انتشار یافتن گزارشی از شورای امنیت سازمان ملل خواست تا پرونده نقض حقوق بشر در سوریه را به دادگاه جنایی بین المللی ارجاع دهد تا از صحت تمامی جنایات و جنایات جنگی علیه بشریت اطمینان حاصل شود.

انتشار این جنایت با واکنش‌ متفاوت رسانه ها در جهان روبرو شده است.

رسانه های غربی در واکنش صحنه های بسیار دلخراش این فیلم اعلام کرده اند که غرب تحت عنوان حمایت از دموکراسی در حال پشتیبانی از اشخاصی وحشی و خونریز است.

رادیو ” اوستن ” نروژ در واکنش به این فیلم اعلام کرد: “دردناک است که ما در غرب متوجه شدیم که از وحشی هایی حمایت می کنیم که برقراری دموکراسی در سوریه را بهانه کرده اند و مساله دردناک تر این است که این صحنه های وحشیانه ، به نام ” اسلام ” صورت می گیرد، این خیانتی بزرگ به آن چیزی است که بشریت از اسلام و عظمت رسالت شریف حضرت محمد (ص) می شناسد.

رادیو ” اوستن ” گزارش داد، آن ها مدعی دموکراسی و صلح در خاورمیانه می باشند و خود را نماینده واقعی غرب برای انتقال دموکراسی به سوریه معرفی می کنند؛ این اقدام از سوی یکی از سرکردگان ” ارتش آزاد ” انجام شده و هیچ تصمیمی مبنی بر مواخذه یا محاکمه وی اتخاذ نشده است.

سایت شبکه  CNN  آمریکا هم اعلام کرد که با ” طارق السید ” یکی ازنزدیکان تروریستی که این اقدام وحشیانه را انجام داده ، ارتباط برقرار کرده و وی تاکید کرده است که چنین اتفاقی روی داده و وی شخص قاتل را می شناسد.

طارق السید که سخنگوی منطقه “بابا عمرو” در حومه حمص است، گفته که وی دوست فردی است که این اقدام را انجام داده است.

وی در توضیح این اقدام گفت که این اتفاق ، بیش از دو هفته قبل در جریان درگیری های غرب حمص روی داد.

روزنامه “داگبلادت” نروژ هم نوشت این فیلم نشان دهنده اوج وحشیگری گروه های مسلح در سوریه است که رسانه های غربی از آن بی اطلاع بودند.

پایگاه خبری العالم


باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.