مصاحبه جنجالی بازیکن استقلال علیه قلعه نویی

گردآوری توسط گروه ورزش ممتاز نیوز

مدیرفنی تیم فوتبال استقلال اعتقاد دارد که یک نفر متن فارسی را به لاوره داده تا او علیه قلعه‌نویی صحبت کند.

منصور پورحیدری درباره انتقاداتی که این روزها به کیفیت بازی‌های استقلال می‌شود، اظهار داشت: قبول دارم مقابل گسترش فولاد تبریز خوب بازی نکردیم. استقلال از ابتدای فصل نتوانست تمرینات بدنسازی خود را انجام دهد. اردوهای تیم ملی و حضور بازیکنان در این اردوها، فشردگی مسابقات و همچنین حضور در لیگ قهرمانان آسیا همه دست به دست هم داد تا استقلال نتواند شرایط ایده‌آل را داشته باشد.

وی افزود: هر روز در تمرینات استقلال شرکت دارم اما ۳-۲ جلسه هم نبوده که کل تیم در اختیار کادرفنی باشد تا بتوانند کارهای تاکتیکی را انجام دهند. در چنین شرایطی نمی‌توان از استقلال انتظار بازی خوب را داشت.

پورحیدری در مورد اینکه آیا به قهرمانی استقلال امیدوار است، خاطرنشان کرد: خیلی به قهرمانی استقلال امیدوارم چون با بازیکن برزیلی که قرار است به استقلال بپیوندد و همچنین بازگشت خسرو حیدری شرایط بهتر خواهد شد. حیدری چند دیدار در ترکیب استقلال حضور نداشته و یا هاشم بیک‌زاده که مقابل گسترش فولاد بعد از مدت‌ها بازی کرد تنها اسمش در زمین بود چون به تازگی از مصدومیت رهایی یافته است.

مدیرفنی استقلال در خصوص اظهارات گوران لاوره علیه امیر قلعه‌نویی و باشگاه استقلال گفت: مشخص است که متن فارسی را به او داده‌اند تا بتواند از روی آن متن صحبت کند. او در حد استقلال نبود و مرتب در تمرینات غیبت می‌کرد و یا هر بهانه‌ای پیدا می‌کرد تا از تمرین بیرون بیاید. با چنین شرایطی طبیعی بود مربی عذر او را بخواهد.

پورحیدری تصریح کرد: آن مصاحبه بی‌انصافی در حق امیر قلعه‌نویی و باشگاه استقلال بود و آن شخصی که این متن را به لاوره داده بی‌انصافی کرده است. مگر آرش برهانی چند بازی روی نیمکت ننشست؟ چرا او صحبتی نکرد؟

وی با اشاره به جذب گوران لاوره افزود: شاید فیزیک بدنی او و همچنین تمریناتی که در اردوهای خارج از کشور انجام داده بود باعث جذب این بازیکن شده بود اما اصلا در حد استقلال نبود.

مدیرفنی استقلال درباره اینکه لاوره گفته قلعه‌نویی از محبوبیت فرهاد مجیدی می‌ترسید، گفت: برای همین می‌گویم این حرف‌های لاوره نیست بلکه به او گفتند چنین چیزهایی را بگوید. کسانی که چنین کاری را انجام داده‌اند، شیطنت کرده‌اند. مجیدی یک سال با قلعه‌نویی کار کرد و در خیلی از بازی‌ها نیمه دوم به میدان رفت. اگر ترسی وجود داشت که این اتفاق نمی‌افتاد.


پورتال ایران
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.