مصادیق بدپوششی اعلام شد

لباس تنگ و چسبان، روسری که از دو سوی آن موی سر مشخص باشد، مانتوی بالای زانو و شلوار تنگ از مصادیق بدپوششی است.

ممتاز، دیروز سردار احمدرضا رادان، گفت: “برخورد با دیش‌های ماهواره، بد پوششی، ‌اراذل و اوباش، ‌مزاحمین نوامیس، آلودگی صوتی و سالم‌سازی سواحل دریا را اولویت‌های پلیس در بحث امنیت اخلاقی در فصل تابستان است.”ایسنا:‌یک روز پس از اعلام اولویت‌های پلیس در بحث امنیت اخلاقی در فصل تابستان، جانشین فرمانده نیروی انتظامی مصادیق بدپوششی را اعلام کرد.

او امروز درباره چگونگی برخورد پلیس با افراد بدپوشش گفت: نگاه پلیس این نیست که افراد بدپوشش در اختیار چه کسی هستند بلکه پلیس با موضوع بدپوششی برخورد می‌کند.

به گفته او لباس تنگ و چسبان، روسری که از دو سوی آن موی سر مشخص باشد، مانتوی بالای زانو و شلوار تنگ از مصادیق بدپوششی است.

دیروز رادان درباره مصادیق بدپوششی چنین گفته بود: “معیارهای بدپوششی بر اساس قانون و راهکارهای اجرای حجاب و عفاف پیش از این اعلام شده است و پلیس در حیطه وظایفش رفتار می‌کند.”

پیش از این نیروی انتظامی تهران بزرگ اعلام کرده بود با توجه به برنامه جدید نیروی انتظامی، برخورد با بد پوششی در دو مبحث تولید کنندگان، واردکنندگان و مصرف کنندگان انجام می شود.

همچنین اعلام شده است که بعد دیگر اجرای این طرح شامل استقرار گشت های ثابت خودرویی امنیت اخلاقی در میادین، مجتمع های تجاری و خیابانها و گشت های موتور سوار انتظامی و راهنمایی در بزرگراههای شهر تهران است. این گشت ها با افرادی که وضعیت پوشش نامناسب دارند و از مصادیق بدپوششی هستند برخورد می کند.

پایگاه خبری تحلیلی ممتاز | Momtaz News

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.