مصاف مشهد با تبریز در هفته آخر لیگ برتر/ لغو دیدار کاسپین با ستاره فروغ/ اجبار سپاهانی برای انجام بازی پایانی

۰۹م اسفند ،

تیم‌های ثامن مشهد و شهرداری تبریز روز پنج‌شنبه ۱۰ اسفند در هفته آخر لیگ برتر به مصاف هم می‌روند.

به گزارش خبرنگار ورزشیممتازنیوز، مسابقات لیگ برتر هندبال به آخر رسید و هفته آخر روز پنج‌شنبه ۱۰ اسفند برگزار می‌شود و با انجام ۴ دیدار در این روز به کار خود پایان می‌دهد و در مهمترین دیدار ثامن مشهد و شهرداری تبریز رو به روی هم می‌ایستند.
در این گزارش آمده است: در صورتی که نماینده مشهد در این دیدار حریف خود را شکست دد تا حدودی به قهرمانی نزدیک می شود و اگر هم ببازد باید منتظر سایر بازیها باشد.
این گزارش می‌افزاید: دیدار بعدی در هفته هجدهم بین تیم‌های سبزوار و هپکو است تیمی که در تعقیب صدر جدولی است و از مدعیان اصلی قهرمان فصل ۹۱ است و اما مسابقه فولاد مبارک سپاهان و نیروی زمینی در حاله‌ای از ابهام است در حالیکه رقابتهای لیگ برتر این هفته خاتمه می‌یاد.
نماینده اصفهان به دلایلی انصراف خود را برای دیدار با نماینده تهران به فدراسیون اعلام کرده است و مسولین فدراسیون در این مورد جبهه گرفته‌اند و گفته‌اند که این تیم باید دیدار این هفته خود را انجام دهد چرا که عدم حضور سپاهان در هفته پایانی لیگ مقابل حریف خود تاثیرات زیادی برای تیم های رده‌های چهارم به پائین را در بر خواهد داشت.
در ادامه گزارش آمده است: دیدار آخر هفته ۱۸ قرار بود که بین تیم‌های کاسپین و ستاره فروغ باشد که به دلیل سقوط نماینده کرمان به دسته پائین‌تر این تیم اعلم کرده است که مقابل نماینده قزوین حضور پیدا نمی‌کند.
گزارش دیگری می‌گوید: این تیم صنعت مس کرمان نیز در این هفته استراحت خواهد کرد و به دلیل اینکه شهرداری ارومیه دیگر حضور فیزیکی ندارند در حقیقت در هفته هفدهم بازیهای خود را به پایان رساند.
در پایان گزارش خاطر نشان می‌شود: تیم ملی هندبال بزرگسالان نیز سر مربی خود را شناخت و رافائل کاسترلو رهبری وسکاندار آن شد و به احتمال زیاد اردوهابژی تمرینی از روز سه شنبه ۱۵ اسفند در تالار  هندبال آغاز شود./  


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.