مصباحی‌مقدم:دستگاه دیپلماسی شکایت از تروریست های صهیونیست را پیگیری کند

دوشنبه ۱۲ تیر – ۰۶:۲۲:۵۴ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا – عضو فراکسیون اصولگریان رهروان ولایت، با تاکید بر ضرورت طرح شکایت ایران از رژیم صهیونیستی به دلیل دست داشتن در ترور دانشمندان هسته‌ای ایران در مجامع بین‌المللی، گفت: ایران در کنار پیگیری حقوق هسته‌ای خود،‌ باید با طرح شکایت در مجامع بین‌المللی از حقوق ملت و شهدای هسته ای دفاع کند.
به گزارش خبرگزاری آریا ، غلامرضا مصباحی مقدم با غیرانسانی خواندن اقدام رژیم صهیونیستی در ترور دانشمندان هسته‌ای ایران، گفت: اقدام رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن دانشمندان و متخصصان هسته‌ای ایران حرکتی منفور و خلاف قواعد و مقررات بین‌المللی است.
نماینده مردم تهران، ‌ری،‌ شمیرانات واسلامشهر در مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر ضرورت اقدام جمهوری اسلامی ایران در پیگیری حقوق خود در ترور دانشمندان هسته‌ای از طریق مجامع بین‌المللی، ادامه داد: با توجه به اسناد موجود و اعترافات صریح مقامات رژیم صهیونیستی به نظر می‌رسد دستگاه دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران باید در کنار پیگیری حق هسته‌ای خود، با طرح شکایت در مجامع بین‌المللی اقدام به احقاق حق ملت ایران کند.
رئیس کمیسیون برنامه،‌ بودجه و محاسبات در مجلس نهم،‌ تاکید کرد: به طور قطع پیگیری و شکایت ایران می‌تواند محکومیت جامعه جهانی را متوجه این اقدام منفور رژیم صهیونیستی کند. 
وی با یادآوری اعترافات مقامات رژیم صهیونیستی در ترور دانشمندان هسته‌ای ایران، گفت: واقعیت این است که مقامات رژیم صهیونیستی هیچ ابایی از اعتراف به اعمال کثیف خود و جلب توجه جامعه جهانی ندارند.
مصباحی مقدم با تاکید بر اقدامات وحشیانه رژیم صهیونیستی در برخورد با جوانان و نوجوانان فلسطینی مقابل دوربین‌ رسانه‌ها، گفت: این موضوع نشان دهنده سطح وقاحت و خباثت رژیم صهیونیستی است و می‌رساند که مقامات این رژیم در دستیابی به اهداف شوم خود از هیچ عمل وحشیانه‌ای اعم از قتل، ترور و تجاوز کوتاهی نمی‌کنند.
نماینده مردم تهران در مجلس نهم،‌ با تاکید بر حمایت کشورهای غربی از اقدامات رژیم صهیونستی، افزود: اگرچه در موضوع فلسطین شاهد حمایت‌های دولت‌های غربی از رژیم صهیونیستی بودیم، اما در عمل دیدیم که اقدامات رژیم صهیونیستی محکومیت مردم را در جامعه جهانی به دنبال داشت.
عضو فراکسیون اصولگریان رهروان ولایت، درباره نتیجه بخش بودن شکایت ایران در مجامع بین المللی، گفت: صرف‌نظر از اینکه این اقدام به نتیجه مطلوب برسد یا نرسد ولی در تنویر افکار عمومی موثر بوده و به احقاق حق ایران کمک می کند.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۷۰۲۱۸۲۲۵۴۱۱۲


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.