مصرف بنزین بسیار شد

گردآوری توسط گروه خودرو ممتازنیوز

 مصرف بنزین بسیار شد

مصرف بنزین بسیار شد

ممتازنیوز: میانگین مصرف بنزین کشور در هفته دوم تیرماه و با افزایش موج سفرهای تابستانی به ٧٢ میلیون لیتر در روز رسید.

به گزارش «پرشین خودرو»، براساس گزارش شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران، مجموع مصرف بنزین کشور در هفته منتهی به ١۴ تیر امسال به ۵٠۴ میلیون و ٢٠٠ هزار لیتر رسید.
بیشترین مصرف بنزین کشور دراین بازه زمانی با ٧٨ میلیون و ٨٠٠ هزار لیتر به روز پنج شنبه (١٣ تیر) و کمترین میزان مصرف آن با ۶۶ میلیون و ٣٠٠ هزار لیتر به روز جمعه (١۴ تیر) مربوط می گردد.
مصرف ٧۴ میلیون لیتر بنزین در تهرا
بر پایه این گزارش مجموع مصرف بنزین در تهران نیز در بازه زمانی هشتم تا ١۴ تیر ٧۴میلیون لیتر اعلام شده است که از متوسط مصرف روزانه ١٠ میلیون و ۵٧٠ هزار لیتر در این دوره زمانی حکایت دارد.
بیشترین مقدار بنزین مصرف شده در تهران به ١٣ میلیون و ٧٠٠ هزار لیتر به روز دوشنبه ( ١٣ تیر) و کمترین میزان مصرف این فرآورده نیز با ١١ میلیون و ۴٠٠ هزار لیتر به روزهای دوشنبه و جمعه (١٠تیر) اختصاص دارد.
ثبت مصرف بنزدیک به ٢١ میلیون لیتر بنزین سوپر
مجموع مصرف بنزین سوپر کشور نیز در هفته منتهی به ١۴ تیرماه با میانگین روزانه دو میلیون و ٩٨٠ هزار لیتر به ٢٠ میلیون و ٩٠٠ هزار لیتر رسید که بیشترین میزان مصرف آن با سه میلیون ۵٠٠ هزار لیتر به روز پنج شنبه (١٣تیر) اختصاص دارد.
مصرف بیش از ٨٠۴ میلیون لیتر گازوییل در کشور
در گزارش رسمی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران مصرف نفت و گاز (گازوییل) در هفته دوم تیرماه امسال با متوسط نزدیک به ١١۵ میلیون لیتر به ٨٠۴ میلیون و ۴٠٠ هزار لیتر رسید.
در این گزارش بیشترین مصرف این فرآورده با ١۴۶ میلیون لیتر به روز چهارشنبه (١٢ تیر) و کمترین میزان مصرف ان نیز با ٩۴ میلیون و ۵٠٠ هزار لیتر به روز جمعه (١۴ تیر) مربوط می گردد.
مصرف بیش از ٣۴ میلیون لیتر نفت سفید
بنابر گزارش شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران در هفته دوم تیرماه امسال،مصرف نفت سفید کشور با میانگین نزدیک به پنج چهار میلیون لیتر در روز به ٣۴ میلیون و ۶٠٠ هزار لیتر رسید.
بر پایه آمار شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران مجموع مصرف نفت کوره کشور نیز در هفته منتهی به ١۴ تیر امسال،٣۵١ میلیون و یکصد هزار لیتر بوده است که از مصرف میانگین روزانه ۵٠ میلیون لیتر این فرآورده حکایت دارد.


پرشین خودرو | RSS
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.