مصرف بنزین سوپر کشور افزایش یافت

 مصرف بنزین سوپر کشور افزایش یافت

مصرف بنزین سوپر کشور افزایش یافت

ممتازنیوز: میانگین روزانه مصرف بنزین کشور در سومین هفته از مهر ماه ۱٫۵ درصد دیگر کاهش یافت و به ۶۳ میلیون و ۱۰۰ هزار لیتر رسید.

به گزارش خبرنگار شانا، در فاصله روزهای پانزدهم تا بیست و یکم مهر ماه سال جاری، میانگین مصرف روزانه بنزین کشور که هفته پیش از آن با اندکی کاهش به ۶۳٫۱ میلیون لیتر رسید.
بر اساس آمارهای رسمی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران، مجموع مصرف بنزین کشور در هفته منتهی به ۲۱ مهر امسال به ۴۴۱ میلیون و ۹۰۰ هزار لیتر رسید که نسبت به هفته پیش از آن (۴۴۹ میلیون و ۲۰۰ هزار) ۷ میلیون و ۳۰۰ هزار لیتر کاهش نشان می دهد.
بیشترین مصرف بنزین کشور در این روزها مربوط به روزهای شنبه (۱۴ مهر) و پنج شنبه (۲۰ مهر) با ۶۹ میلیون و ۶۰۰ هزار لیتر و کمترین آن مربوط به روز جمعه (۲۱ مهر) با ۵۵ میلیون و ۸۰۰ هزار لیتر است.
طبق این آمار، مصرف گازوییل کشور در دومین هفته مهر افزایش یافت؛ به گونه ای که مجموع مصرف این فرآورده هفته گذشته در کشور با متوسط روزانه ۹۵ میلیون و ۶۰۰ هزار لیتر به ۶۶۹ میلیون و ۸۰۰ لیتر رسید که در قیاس با هفته پیش از آن (۶۳۹ میلیون لیتر) ۳۰ میلیون و ۸۰۰ هزار لیتر افزایش یافته است.
بالاترین رقم مصرف گازوییل کشور در زمان یاد شده مربوط به روز شنبه (۱۵ مهر) با ۱۱۲ میلیون لیتر و کمترین آن مربوط به روز جمعه (۲۱ مهر) با ۷۲ میلیون و ۳۰۰ هزار لیتر اختصاص دارد.
بر اساس آمار شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران، مجموع مصرف بنزین تهران در هفته گذشته ۱۰۳ میلیون و ۵۰۰ هزار لیتر اعلام شده که نسبت به هفته گذشته با ۹۲ میلیون و ۸۰۰ هزار لیتر، ۱۰٫۷ میلیون لیتر کاهش یافته است.
میانگین روزانه مصرف بنزین تهران ۱۴ میلیون و ۷۰۰ هزار لیتر بوده است.
مجموع مصرف بنزین سوپر کشور نیز در هفته گذشته با میانگین روزانه ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار لیتر، به ۲۲ میلیون و ۷۰۰ هزار لیتر رسید که نسبت به هفته گذشته، هزار لیتر افزایش یافته است.
مجموع مصرف نفت سفید کشور بر پایه آمار رسمی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران در فاصله روزهای ۱۵ تا ۲۱ مهر امسال، درمجموع ۱۰۹ میلیون و ۸۰۰ هزار لیتر نفت سفید در کشور مصرف شده است که این میزان در مقایسه با مصرف هفته پیش از آن با ۸ میلیون و ۶۰۰ هزار لیتر افزایش داشته است.
هفته گذشته به طور میانگین روزانه ۱۵ میلیون و ۶۰۰ هزار لیتر نفت سفید در کشور به مصرف رسیده است.
بر پایه آمار شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران مجموع مصرف نفت کوره کشور نیز در هفته گذشته ۳۶۸ میلیون و ۹۰۰ هزار لیتر ثبت شده که در مقایسه با هفته پیش از آن با ۳۵۲ میلیون لیتر، ۱۶ میلیون و ۹۰۰ هزار لیتر افزایش یافته است.
بر پایه این آمار، میانگین روزانه مصرف نفت کوره کشور هفته گذشته ۵۲ میلیون و ۷۰۰ هزار لیتر بوده است.


پرشین خودرو | RSS

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.