مصری مطرح کرد: حامیان غربی تروریستهای منافق؛ جیره‌خواران صهیونیستها

دوشنبه ۱۹ تیر – ۰۲:۱۶:۳۷ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا – سخنگوی هیئت رئیسه مجلس، حمایت‌های اروپا از گروهک تروریستی منافقین را ناقض ادعای آنان در دفاع از حقوق بشر خواند و گفت: مقامات این کشورها که حقوق بگیران رژیم صهیونیستی هستند با برگزاری کمپ‌ها به دنبال ایجاد فضای تبلیغاتی منفی ضد ایران هستند.
به گزارش خبرگزاری آریا ، عبدالرضا مصری با تاکید بر ملاقات، مراودات و قرارهای سران گروهک تروریستی منافقین با مقامات کشورهای اروپایی افزود: حقیقت آن است که مقاماتی از دولت و مجالس کشورهای اروپایی که با اعضای گروهک تروریستی منافقین دیدار می کنند حقوق بگیران رژیم صهیونیستی بوده که با برگزاری کمپ‌ها به دنبال ایجاد فضای تبلیغاتی منفی ضد ایران هستند.
نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: آنها با برگزاری چنین کمپ‌هایی درصدند این‌طور وانمود کنند که اعضای گروهک منافقین، ایرانیانی هستند که از وضع موجود ناراضی‌اند‌ بدون اینکه صحبتی از اقدامات تروریستی آنان به میان آورده شود.
وی حمایت آمریکا و غرب از گروه تروریستی منافقین را ناقض ادعای آنان در دفاع از حقوق بشر خواند و یادآور شد: بعد از ورود اعضای این گروهک به فاز نظامی در خرداد سال ۶۰، کشتار و اتاق شکنجه‌های وابسته به این گروهک در حدی بود که می توان گفت سیا و ساواک را پشت سر گذاشتند، ‌در چنین شرایطی و با وجود مستندات واقعی شاهد دفاع آمریکا و غرب از گروهک تروریستی منافقین هستیم.
عضو کمیسیون اجتماعی در مجلس نهم،‌ استکبار را حامی اصلی گروهک تروریستی منافقین خواند و ادامه داد: به طور قطع گروهک منافقین که برای اجرای طرح‌های تروریستی  خود دست به هر اقدامی می‌زنند بدون کمک‌ گرفتن از غرب امکان ادامه حیات نخواهد داشت.
مصری با بیان اینکه آمریکا همواره برای تامین منافع خود درصدد جذب گروه‌های معارض در کشورهای مختلف است، یادآور شد: علاوه بر آمریکا که در حمایت از گروهک تروریستی منافقین پیشرو است، برخی کشورهای اروپایی نیز حامی سرسخت گروهک تروریستی منافقین بوده، به طوری‌که شاهدیم این کشورها با برگزاری کمپ‌هایی درصدد مظلوم نمایی این گروهک و جذب کمک برای آنان هستند.
عضو کمیسیون اجتماعی در مجلس نهم،‌ با شفاف و مستند خواندن جنایت‌های گروهک تروریستی منافقین، تصریح کرد: اگرچه طرح شکایت در مجامع بین‌المللی به دلیل تاثیرپذیری آنان از استکبار راه به جایی نخواهد برد اما پیگیری آن در مجامع بین‌المللی صرف‌نظر از نتیجه‌ای به دنبال داشته باشد به روشن شدن افکار عمومی دنیا کمک خواهد کرد.
عضو هیئت رئیسه مجلس، با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران باید از هر ابزاری برای احقاق حقوق تضییع شده خود از سوی گروهک تروریستی منافقین بهره گیرد، تصریح کرد: سفارت‌خانه‌های جمهوری اسلامی ایران در کشورهای مختلف می‌توانند با تشکیل نمایشگاه فیلم و عکس افکار عمومی دنیا را در جریان جنایت‌های گروهک تروریستی قرار دهند، ضمن اینکه رایزنان فرهنگی نیز در این زمینه می‌توانند بسیار موثر عمل کنند.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۷۰۹۱۴۱۶۳۷۲۸۵


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.