مصطفی کیایی:مدیران به دلایل نامعلوم کوتاه آمدند

۱۹م آذر ،

به دنبال حمایت نشدن برخی از فیلم ها توسط مدیران سینمایی؛

مدیران سینما و وزارت ارشاد با حمایت نکردن از اکران برخی از فیلم ها و اقتدار نداشتن در تصمیم گیری های خود نسبت به بروز این اتفاقات کوتاه آمدند.

مصطفی کیایی کارگردان در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران در خصوص وضعیت سینمای ایران با توجه به اتفاقات پیش آمده گفت: دعواهای سیاسی و اختلافات به وجود آمده ریشه در مدیریت ضعیف سازمان دارد که با سیاست بازی های خود و نبود ثبات مدیریتی مشکل سینما را تشدید کردند.
وی ادامه داد: به نقل از مقام معظم رهبری این اتفاقات تنها دودش به چشم مردم می رود همانطور که فیلمسازان و مردم به دلیل عدم اقتدار مدیران باید با این نوع رخدادها مواجه شوند.
کیایی ضمن اشاره به عدم توانایی مدیران سینمایی عنوان کرد: دلیل اینکه چرا مدیران نسبت به این اتفاق ها کوتاه آمدند نامعلوم است و با ایجاد فضای التهاب آور برای سینماگران مشکل را بیشتر کردند.
وی ضمن تاکید بر اخلاقی بودن تصویر سبک زندگی در فیلم “من مادر هستم” اظهار داشت: تصمیم گیری گروهی خاص به جای مردم و اظهار نظر برای مردمی که دارای عقل و شعورند به طور قطع نادرست است و مردم خود حق انتخاب دارند.
کیایی تاکید کرد: سینما مملو از اشخاصی شده که جنس سینما و فرهنگ و هنر را نمی شناسند و این سبب دو دستگی در میان سینماگران شده است.
وی اظهار داشت: وزارت ارشاد باید نسبت به صدور پروانه نمایش و اکران آن در سینماها بر تصمیمات خود قاطع تر باشد و باید حامی هنرمندان در این مسائل شود.
کیایی خاطرنشان کرد: دو دستگی میان تهیه کنندگان و صنوف وارد عرصه سینما و فیلم شده است و این اختلافات هیچ فایده ای برای سینما نخواهد داشت./ی۲


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.