مصطفی‎وند: سطح لیگ برتر والیبال بالا رفته است

۲۳ آبان ،

talee-20.jpg

والیبالیست شهرداری ارومیه سطح لیگ برتر امسال والیبال را بسیار بالاتر از سال‎های قبل دانست.

سعید مصطفی‎وند در گفت‎وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه لرستان، در رابطه با شرایط تیم شهرداری ارومیه، اظهار کرد: هرچند تیم ما تکمیل نیست و در چند پست با کمبود بازیکن مواجه هستیم اما خدا را شکر، الان وضعیت خوبی داریم. بازیکن خارجی که قرار بود به شهرداری بیاید، متأسفانه خلف وعده کرد و با نیامدنش به تیم ضربه زد.

وی با اشاره به مصدومیتش در دیدار با آلومینیوم المهدی بندرعباس، اضافه کرد: در گیم چهارم این دیدار از ناحیه مچ پا مصدوم شدم و الان حدود یک هفته است که فیزیوتراپی را آغاز کرده‎ام و تا ۱۰ روز آینده به شرایط بازی می‎رسم.

والیبالیست تیم ملی با تأکید بر پیشرفت لیگ برتر این فصل، افزود: تیم ضعیف در مسابقات وجود ندارد و نتیحه هیچ دیداری از پیش مشخص نیست و با توجه به اینکه بازیکنان خوب در تیم‎ها پخش شده‎اند، بیشتر تیم‎ها مدعی می باشند.

وی آینده والیبال کشورمان را درخشان دانست و ابراز امیدواری کرد، لیگ برتر به پیشرفت بیشتر تیم‎ملی کمک کند.

این والیبالیست لرستانی در پاسخ به سوال خبرنگار ایسنا در خصوص مشکل پیش آمده در دیدار شهرداری با کاله، جواب داد: داوری در آن بازی ما را اذیت کرد و مشکلی که پیش آمد بین من و ناظر بازی بود که توهین کرد و کار به درگیری لفظی کشید. ناظر بازی در کار داوری هم دخالت می‎کرد و در نهایت تأثیرگذار بود.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.