مصلحی: با روحانی دیدار کردم و نخستین هم بودم

ایران > سیاست – ممتازنیوز:
وزیر اطلاعات دربارهٔ دیدار اعضای دولت احمدی‌نژاد با رئیس‌ جمهور منتخب ملت گفت: من هم با آقای روحانی دیدار کردم و نخستین هم بودم.

فارس نوشت: حجت‌الاسلام حیدر مصلحی در حاشیه جلسه ۱۹ تیر ماه هیئت وزیران پاسخ به سؤالی دربارهٔ ضروری‌ترین دستاورد وزارت اطلاعات در دولت احمدی‌نژاد اظهار داشت: یک اقدام بزرگ و ارزشمندی که دوستان ما داشتند، بحث دستگیری ریگی بود که با کیفیت خاصی انجام شد.

وی افزود: البته اقدامات اینچنینی در ابعاد دیگر داریم اما این اقدام نو و تازه بود که علیرغم تلاش سرویس‌های مختلف برای ارائه نمونه‌ای مشابه آن، هنوز نتوانستند موفق شوند.

وزیر اطلاعات گفت: سرویس‌های اطلاعاتی با این اقدام سربازان گمنام امام زمان متوجه شدند که جمهوری اسلامی به حول و قوه الهی توانسته در مجموعه‌های مختلف‌شان نفوذ کرده و با این نفوذ به نتایج خوبی برسد.

حجت‌الاسلام مصلحی در پاسخ به سؤال خبرنگاری در خصوص دیدار اعضای دولت دهم با رئیس‌ جمهور منتخب ملت اعلام کرد: من هم با ایشان دیدار داشتم و نخستی بودم.

گفتنی است پیش از این خبر مربوط به دیدار وزرای احمدی‌نژاد با حجت‌الاسلام حسن روحانی در رسانه‌ها منعکس شده بود اما خبر دیدار وزیر اطلاعات با وی رسانه‌ای نشده بود.


RSS
منبع:همشهری
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. شهرام حسین ناظر:

    تنها این مسئله نبود که باعث افتخار ایشان و ملت فهیم ایران بود . بیرون آمدن از بحران فتنه ۸۸ هم از افتخارات ایشان محسوب میشود . والا دستگیری ریگی که با شکستن مقررات بین المللی هوایی کسب شد افتخارات دیگر شما را زیر سوال میبرد و یا این شائبه پیش میاید که ما با دنیای عدالت و عدالت خواهی و مجریانش در تضاد هستیم . انشالله باز شما را در پستهای کلیدی تر و حساستر که باعث افتخار صدچندانمان شود ببینیم . با علی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.