مصمم هستیم شبکه ملی اطلاعات را ایجاد کنیم

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات:

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: برنامه های سال جاری این وزارتخانه با توجه به تاکید مقام معظم رهبری بر تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی تدوین و به زودی به شرکت های تابعه ابلاغ می شود.
رضا تقی‌پور در دومین نشست راهبردی مدیران ارشد وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و شرکت‌های تابعه، افزود: همه سازمان‌ها باید برنامه خود را در این خصوص ارایه دهند.
وی افزود: هرچند حمایت از سرمایه و تولید داخلی همواره مورد توجه دولت و وزارتخانه ها بوده است، ولی امسال با نگاه مستقل این موضوع دنبال می شود.

وی تصریح کرد: مصمم هستیم شبکه ملی اطلاعات را ایجاد کنیم ، این شبکه امن ، چند لایه با پهنای باند بالاست و اطلاعات و محتوای تولید شده در کشور در این شبکه مورد استفاده قرار می‌گیرد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات هدف از برگزاری این نشست را هماهنگی و همراه ساختن فعالیت های واحدهای وابسته به وزارت در سال جدید عنوان کرد و افزود: تبیین چار چوب ها و اقدامات نظام مدیریت عملکرد برای مدیران ارشد وزارتخانه ضروری است .

تقی پور به ایجاد هم افزایی ناشی از به اشتراک گذاشتن اطلاعات شرکت ها و سازمان های وابسته به وزارتخانه تاکید کرد و افزود: جمع بندی برنامه های سالانه وزارت ارتباطات و همراه کردن مدیران ارشد با نحوه عملکرد و تکمیل فرم های اطلاعات در شاخص های عمومی و اختصاصی حوزه فناوری اطلاعات ضروری به نظر می رسد .
۲۱۲۱

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.