مصوبه جداسازی شهرری از تهران ابلاغ شد

مرتضی تمدن همچنین در ابلاغ جداگانه‌ای فرماندار شهرستان ری را مامور فراهم کردن مقدمات ارتقای فرمانداری شهرستان ری به «فرمانداری ویژه» کرد.

فارس: استاندار تهران طی دو ابلاغ جداگانه معاون هماهنگی و امور عمرانی استانداری و فرماندار شهرستان ری را مامور اجرای مصوبه اخیر دولت مبنی بر انتزاع شهرری از شهرداری تهران کرد.

به گزارش روابط عمومی استانداری تهران، در متن ابلاغی استاندار خطاب به محمدرضا محمودی، معاون هماهنگی و امور عمران استانداری آمده است: در اجرای قانون و تصمیمات دولت و وزارت کشور مبنی بر انتزاع شهرداری شهرری از شهرداری تهران، بدین وسیله به موجب این ابلاغ به جناب عالی ماموریت داده می‌شود که در اسرع وقت نسبت به فراهم کرددن مقدمات اجرا و عملیاتی شدن مصوبه مذکور با همکاری فرمانداری شهرستان ری و سایر دستگاه‌های ذیربط اقدامات لازم را معمول و نتیجه را به بنده گزارش کنید.

مرتضی تمدن همچنین در ابلاغ جداگانه‌ای فرماندار شهرستان ری را مامور فراهم کردن مقدمات ارتقای فرمانداری شهرستان ری به «فرمانداری ویژه» کرد.

در این ابلاغ خطاب به فرماندار شهرری آمده است: با توجه به مصوبه ارتقای فرمانداری شهرستان ری به فرمانداری ویژه، ماموریت داده می‌شود برای اجرایی کردن مصوبه مذکور و نیز تهیه و ارائه پیش‌نویس نمودار تشکیلات تفضیلی فرمانداری ویژه و ایحاد زمینه هماهنگی بین دستگاه‌های اجرایی منطقه و جذب و همکاری و مشارکت فعال آنان در راستای تحقق اهداف مطروحه، حداکثر ظرف مدت ۲ ماه نسبت به انجام موارد یاد شده اقدام و نتیجه را طی گزارشی برای ارائه به مبادی ذی‌ربط آماده کنند.


عصر ایران

تا این لحظه ۲نظر ثبت شده
  1. محمد عدالت خواه:

    خوشبختانه موضوع جدایی ری از تهران با تصویب مجلس خاتمه یافت. امید واریم دباره مضوع جدایی شمیران از تهران دیگر مطرح نشود.یادآوری می شود این مضوع در ۱۷ آبان در بیانیه سالروز شهرسازی اعلام خواسته شده بود.

  2. محمد عدالت خواه:

    این مسئله باید با نظر کارشناسناسان و مجامعی حرفه ای انجام میشد.حداقل لازم بود شفاف توضیح داده میشد دلیل ای کار برای چه انجام شده.باید دلیل این تصمیمات داده شود.در گشور های دیگر این گونه تصمیمات این گونه انجام نمیشود.نظر خواهی کمک خوبی دارد.و باعث نمیشود از ابتدا اعتراض ها شروع شود. نکاه کنید به اعتراض شورای شهر و متخصین و کارشناسان.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.