مصونیت از تحریم‌ها با جهاد علمی امکان‌پذیر می‌شود

فروردین ۱۴۰۳

lمسئول واحد سیاسی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان گفت: پیوند علم، صنعت و دانشگاه سبب تولید ملی می‌شود که این امر کشورمان را از وابستگی‌های اقتصادی خارج کرده و قدرت چانه‌زنی و رایزنی سیاسی را افزایش می‌دهد.

“علی پهلوان” در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با اشاره به مطالبه رهبر معظم انقلاب از دانشجویان مبنی بر اینکه شما باید با تلاش در زمینه‌های علمی آنچنان پیشرفت کنید تا کشورهای دیگر برای استفاده از علم شما زبان فارسی را یاد بگیرند، اظهار داشت: پیشرفت در زمینه‌های علمی سبب اقتدار و ایستادگی در برابر زورگویان و استکبار است.

وی افزود: از آنجایی که رهبر فرزانه فرمودند “العلم السلطان” وظیفه دانشجویان دو چندان شد و باید تمامی تلاش خود را به کار گیریم تا این فرمایش ایشان را در تمامی زمینه‌ها تحقق بخشیم.

مسئول واحد سیاسی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان با بیان اینکه کشور ما همیشه توان‌مندی خود را به رخ جهانیان کشیده است، تصریح کرد: پیشرفت ایران در مسأله انرژی هسته‌ای و غنی‌سازی ۵ تا ۲۰ درصدی سبب رشد چشمگیر در زمینه‌ علوم هسته‌ای خواهد شد.

پهلوان با تأکید بر تأثیر جهاد علمی در رونق اقتصاد داخلی گفت: پیوند علم، صنعت و دانشگاه سبب تولید ملی می‌شود که این امر کشورمان را از وابستگی‌های اقتصادی خارج کرده و قدرت چانه‌زنی و رایزنی سیاسی را افزایش می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: مصون ماندن کشور عزیزمان از تحریم‌ها تنها با جهاد علمی، دور زدن استکبار و تحمیل‌های غرب امکان‌پذیر است.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.